Ytterligare en färsking

SixtenBlixten

maka på dig
Gick med
28 Jul 2010
Hoj
Honda CBR600RR -03
Åhoj!

Håller på att ta kortet just nu och hoppas innerligt att jag är klar med det innan denna säsongen är över. Väntar just nu på att få en tid för risk 2:an, så att teori och uppkörning kan avverkas. Så länge får det nöjas med övningskörning i stans hetaste Ö-väst.

Ångrar att jag inte tog kortet tidigare (haft lämpet i 3 år), för det är sjukt roligt att köra. :huvet

Vi ses på vägarna! :yoparty

welcome!!

å som kommentar till "Varför finns det hojjar med backväxel?"
så ja, jag önskar jag hade haft det igår när en fet jävla svart stor skåpbil backade på mej mitt i en korsning, han börja långsamt å ja trodde han skulle svänga runt.. men han ökade å ökade å sen kände ja CRASH å va rätt säker på att ja skulle hamna under bilen å dö eftersom han fortsatte backa trots motstånd.. så ja.. ibland vore det bra om man kunde lägga in backen ;D

welcome!!

å som kommentar till "Varför finns det hojjar med backväxel?"
så ja, jag önskar jag hade haft det igår när en fet jävla svart stor skåpbil backade på mej mitt i en korsning, han börja långsamt å ja trodde han skulle svänga runt.. men han ökade å ökade å sen kände ja CRASH å va rätt säker på att ja skulle hamna under bilen å dö eftersom han fortsatte backa trots motstånd.. så ja.. ibland vore det bra om man kunde lägga in backen ;D

Fi f-n, hur gick det med er? Till nästa gång, tejpa fast en huligantuta på styret eller vält hojjen över vederbörande. :7peta:

jag har nu utvecklat en rädsla för skåpbilar.. å bussar :p

nemen d gick bra.. jag hade tur, å fick lite ont i axlar bara!
men jaa.. de lilla ljudet som hördes från min tuta hade behövt förstärkas me en huligantuta :p

Welcome to the best forum in THA WORLD!!!!

PS... Om du försvinner från detta forum kommer du ha en häx form över dig hela ditt liv. MOHAHA

Nää men glad att du hittat hit :)

Tack! Det kommer nog inte bli jättemycket aktivitet här innan kortet är taget... Att gnugga på motorblocket ger mer tillfredsställelse än att prata om att gnugga på motorblocket. :arsele

Skaffade bobiner idag så nu är hojjen fullutrustad. :yoparty

jag har nu utvecklat en rädsla för skåpbilar.. å bussar :p

nemen d gick bra.. jag hade tur, å fick lite ont i axlar bara!
men jaa.. de lilla ljudet som hördes från min tuta hade behövt förstärkas me en huligantuta :p

Gutt å höra! Hur gick det med bågen?

Welcome to the best forum in THA WORLD!!!!

Sweeeet! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP