Ytteligare en

  • Thread starter Thread starter b3tr3
  • Start date Start date

b3tr3

Guest
Då var det väl dags och säga hej!

Helgen tillbringades till att inhandla en Honda Hornet 600.
Det blir min första hoj.
och måste säga det är skrämmande var fort man inser hur kul mc är!
Kortet planerar jag och ta till våren så fort tjälen släpper i marken:banana

Förövrigt verkar sporthoj.com vara en riktigt schyst sajt! :tummenupp
 
b3tr3 skrev:
Kortet planerar jag och ta till våren så fort tjälen släpper i marken:banana

Tjenare där! Men du.. det där med att ta kortet så fort tjälen släpper..

b3tr3 skrev:
2005-10-06, 08:12
Tog A kort i tisdags.
Min prövotid för bil är slut och jag var bara nyfiken om man har ny prövotid iom mc kortet?

löven hann väl knappt ens falla innan du satt med kortet i näven. Välkommen, och gött att du äntligen förstått att det är hoj man skall ha.
 
kanstrup skrev:
Tjenare där! Men du.. det där med att ta kortet så fort tjälen släpper..



löven hann väl knappt ens falla innan du satt med kortet i näven. Välkommen, och gött att du äntligen förstått att det är hoj man skall ha.

hehe kunde inte hålla mej från att köra så det gick rätt snabbt :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top