YstadTräffen, Fredagar - PREMIÄR 9 April, 20:00

Givetvis testas det en del 'omkörningsövningar'. Racen är ju förbjudna och absolut inget som det uppmanas till. Alls. Givetvis. :gnissla

Och såklart är det plats till bågar om dessa vill köra. Finns inget 'vi och dem' tänkande där vad jag vet.

Jag hoppas bara att jag känner igen er som dyker upp. Sporthojtröjorna många har här gör det ju ganska uppenbart men inte alla har dessa. Kul att se att det ändå finns intresse, inte bara för hojåkares skull utan även för att se att motorengagemanget finns. Dags att lära 'folket' att inse att det inte går att förbise utan att det kanske ska satsas på mer resurser till er/oss...

Givetvis testas det en del 'omkörningsövningar'. Racen är ju förbjudna och absolut inget som det uppmanas till. Alls. Givetvis. :gnissla

Och såklart är det plats till bågar om dessa vill köra. Finns inget 'vi och dem' tänkande där vad jag vet.

Jag hoppas bara att jag känner igen er som dyker upp. Sporthojtröjorna många har här gör det ju ganska uppenbart men inte alla har dessa. Kul att se att det ändå finns intresse, inte bara för hojåkares skull utan även för att se att motorengagemanget finns. Dags att lära 'folket' att inse att det inte går att förbise utan att det kanske ska satsas på mer resurser till er/oss...

Du märker när vi som tillhör RR kommer ;) vi är flockdjur och kommer alltid i stora sådana :tummenupp sen leker vi o busar och kör som om vi ägde vägen hahha så du kan inte missa oss :rofl:rofl:rofl

Du märker när vi som tillhör RR kommer ;) vi är flockdjur och kommer alltid i stora sådana :tummenupp sen leker vi o busar och kör som om vi ägde vägen hahha så du kan inte missa oss :rofl:rofl:rofl

Om inte annat lär man höra när du kommer ju. Iaf om det är en lånad hoj så hör man det på ljudet efteråt

Var det någon som skulle dra ner till Y-town?? Enl klart.se blir det 7-8 grader o det tillhör väl inte precis det vi kallar varmt. :gnissla

Riktigt kul runda idag gottfolk :) tack alla o tack Gruztager för en trevlig avslutning med kaffe o tilltugg // Antzz

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT