YstadTräffen, Fredagar - PREMIÄR 9 April, 20:00

MrJAM

Amatörfotograf
Gick med
27 Aug 2009
Hoj
Yamaha MT-09
Jag erkänner, jag är mer bilnörd är hojgalning. Trots denna synd kan man ju ändå gilla att se, höra och lukta (?) på hojjar oavsett vilket jag själv gör onsdagar på flygrakan utanför Sjöbo. Alltså...

...hade det varit skoj om det fanns ett intresse för RR (m.fl.) att ta en svängom Södra Dragongatan i Ystad runt 20:00 den 9:e April och visa upp era ekipage i ett gemensamt välkomnande av årets högtider. Kanske för tidigt på året för vissa, för sent för andra, men ändå...

Gör en notis här och hoppas att det inte tas som 'spam'. Jag fick ett gott intryck av de få av er jag pratat med och vet att cykelintresset finns hos många av de jag träffar i Ystad så det kändes som en god idé™.

Mvh
Thomasson

Räkna med mig:D

Tycker det låter som en bra ide:P

Fast en liten gasrunda innan hade inte varit helt fel:tummenupp

Efter den 25:e april kommer jag med hojjen ;) innan dess får det vara bil :)

jag bara informerade ;) hehhehe vaddå kom inte o säg att du inte är lite bitter också för att du längtar till varmt väder, torra fina vägar och en härligt hoj att gasa loss med?

Nästan rätt!!! Har en härlig hoj o behöver inte längta efter en sån:D:D

Men jag förstår din längtan lille vän:D:D:krama:krama

Nästan rätt!!! Har en härlig hoj o behöver inte längta efter en sån:D:D

Men jag förstår din längtan lille vän:D:D:krama:krama

JA för jag har två hojar nu ;) så kommer ha värsta problemet att välja vilken man ska köra hehhe dagens i-landsproblem :tummenupp

Nu tycker jag bara du är negativ... :arsele

Det kommer bara vara fint väder efter Mars..
Kanske lite regn men snöfritt!! :tummenupp

Måste tänkta possitivt!!! :D

hahha fl'åt :rolleyes::rolleyes: jofan jag siktar på värme och torra vägar den 1 mars ;) hehhe :tummenupp

Last edited:
Ja det är den :(:( Känns inte lönt att hålla på att strypa och regga om när de är två månader kvar tills jag kan köra med den :banana

Okej, de e sant.. :tummenupp

Sj gör ja tvärt om, låter den vara mellanklassad hela tiden, då försäkringen ändå betalas som den vore tung:D = lagligt

Jadå, de brukar det alltid vara, mest med bilar, men händer att hojar också ställer upp:D

[YOUTUBE-ID]<object style="height: 344px; width: 425px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Gn1F8z_tmKk"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/Gn1F8z_tmKk" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></object>[/YOUTUBE-ID]

http://www.youtube.com/watch?v=Gn1F8z_tmKk

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey