Ystad

Hjälp mig rodda ihop detta här nu med uppsamling av folket!

Du...jag har fått ta över hela rundan och nu detta med??:va :glömdet Tycker du klarar det fint. Veberöd blir 12sec depåstopp.....MAX

Lyfter!!

Alltså, Samling på ERIKSTORGET I SKURUP klockan 07.15. Avfärd mot Harlösa 07.30!

Fan va skoj, jag kommer:

1. Bunde
2. Sulan
3.Perzzon
4.benand
5.svärdet
6.The real Murarn
7.MJE
8. aidem
9..
10...
11..

Du...jag har fått ta över hela rundan och nu detta med??:va :glömdet Tycker du klarar det fint. Veberöd blir 12sec depåstopp.....MAX

Haha, okej då! Jag löser detta :hihi

Last edited:
Gutt, nu vet jag inte var johannas café ligger heller men det ligger kanske på vägen genom veneröd?

Var ligger Johannas???Nu får du ta på dig rocken o se dig om i världen:D :D
Precis mitt i veberöd..Mitt för Konsum,Innan Hydro.Snet mitt emot banken..Tror du att du hittar??:hihi Ska du vara reisleeiter (eller hur fan det stavas) på vilse turen??ja då blir det nog vilse:Bugar :Bugar

Precis mitt i veberöd..Mitt för Konsum,Innan Hydro.Snet mitt emot banken..Tror du att du hittar??:hihi Ska du vara reisleeiter (eller hur fan det stavas) på vilse turen??ja då blir det nog vilse:Bugar :Bugar

Ajjamen, nej. Jag hittar inte i Veberöd. Och nej, jocke ska vara leiter inte jag :tungan

Om inte annat så hör ni oss när vi kommer.....:yoparty

Last edited:
Det ska han inte! :fakta
aidem fick ta över den tunga rollen och Smulan fick bli backmarker.
Jag undrar hur detta ska gå!?
Ta egen mat med er för säkerhets skull. Ta förresten med er liggunderlag, sovsäckar och Trangiakök också när ni ändå är igång. En natt under bar himmel kan vara en trevlig upplevelse... :hihi

Ta egen mat med er för säkerhets skull. Ta förresten med er liggunderlag, sovsäckar och Trangiakök också när ni ändå är igång. En natt under bar himmel kan vara en trevlig upplevelse... :hihi

Nu överdriver vi lite här.. :mattias
Räcker med VISA-kortet. Finns alltid nått B&B :hihi

B&B...Bira o bruttor.....jag e på...:tummenupp

Jepp! Fast jag måste nog hitta hem igen, ska ju dricka pilsner på himmaplan!

Slänger vi in denna igen innan vi slänger oss i bingen =)

Alltså, Samling på ERIKSTORGET I SKURUP klockan 07.15. Avfärd mot Harlösa 07.30!

Fan va skoj, jag kommer:

1. Bunde
2. Sulan
3.Perzzon
4.benand
5.svärdet
6.The real Murarn
7.MJE
8. aidem
9..
10...
11..

Last edited:
Bra för jag är lite morgontrött:3freak :3freak
Sant med väghållningen men ja jag får nog hanka på dig för motorn är inte glödhet:hihi :hihi

För din skulle kan vi köra förbi när det passar dig. Du har fyra hjul, alltså bättre väghållning. Om du vill så kan du får hanka på mig runt SVT :hihi

:näsblod här klubbas man ner innan man ens fått visa vad man kan...:näsblod Aja hoppas att jag inte blir allt för vilse. Min backmarker lär inte märka nåt ändå..:D

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!