Ystad

Fan va störigt att jag jobbar "sena" veckan nu. Ska vi vara fint väder hela veckan. Det får fan köras en runda på lördag. Hoppas på fint väder då :yoparty

Alla på detta forumet!
Jag har hittat den ultimata sträckan för mc åkning, riktigt mycket kurvor, riktigt mycket upp och ner och vid en punkt så är man riktigt högt uppe på en höjd med en otrolig utsikt. Måste ses. Säger till nästa gång innan duccen åker ut

Alla på detta forumet!
Jag har hittat den ultimata sträckan för mc åkning, riktigt mycket kurvor, riktigt mycket upp och ner och vid en punkt så är man riktigt högt uppe på en höjd med en otrolig utsikt. Måste ses. Säger till nästa gång innan duccen åker ut

Spricker av nyfikenhet!! :tuttar

Alla på detta forumet!
Stenberget eller? :näsblod

Alla på detta forumet!

låter som många sträckor man har kört =) tur man har koll på visa vägar man kört betor på under hösten runt skurup, finns hur mycket som helst :tummenupp ... just vid brottet vid lindby e najs !!

Last edited:
låter som många sträckor man har kört =) hur man har koll på visa vägar man kört betor på under hösten runt skurup, finns hur mycket som helst :tummenupp ... just vid brottet vid lindby e najs !!

Ja detta är mellan blentarp och 102:an, då har du säkert kört där!
Så sköna vägar att man inte ens behöver köra fort för att lägga knä. Helt underbart, lite trist att man var ute själv men men så är de när man är sugen:hihi

Så sköna vägar att man inte ens behöver köra fort för att lägga knä. Helt underbart, lite trist att man var ute själv men men så är de när man är sugen:hihi

just den som brukar köras när vi går från skurup och norrut :) ...

Fan den vägen har jag också kört båda på och av vägen kan jag säga eller vad säger du SULIS :yoparty :yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon