Ystad

QUOTE=Swish;3814932]Jag och din bögkompis ska iaf samköra ner dit! =/QUOTE]

Känns som du är lite avis Swish....!;) Jag tyckte jag tog bra hand om dig igår,men det räckte tydligen inte..!får bättra mig imorgon:):såjaponken

Var har ni tänkt att köra? 13 är egentligen försent för mig men det beror ju på var ni ska köra.. Trist!

Edit: Ridge, passa dig för att klaga Aprilia. Du har inte rastat mig innu, varken med R1, Touno, KTM eller Gsxr:en :tummenupp :hihi

Var har ni tänkt att köra? 13 är egentligen försent för mig men det beror ju på var ni ska köra.. Trist!

Edit: Ridge, passa dig för att klaga Aprilia. Du har inte rastat mig innu, varken med R1, Touno, KTM eller Gsxr:en :tummenupp :hihi

inte en aning , tänkte swish får vara med och bestämma, hon har koll på bra vägar!! .. 12 var för tidigt för någon .. svårt att vara alla tillags, men hade varit schyst om man hittade lite fina österlenvägar ... !! :tummenupp

ska till lödde en sväng innan jag drar mig ner mot skurup, regnet lär försvinna på 2 timmar ... ses sen

jaha då var jag hemma iaf jobbat klart och allt ska tvätta hojen nu tänkte jag hur ser det ut blir det körning eller ?

Back