Ystad

allså denna tråden har ju dött helt vad händer för så skrevs här ju flera sidor om dagen.

Sulis var fan är du buddy

han kan inte för han är inte hemma och jag har kört varje dag denna veckan. där är faktiskt saker man måste göra hemma också! vi har ingen bitch som är hemma och städar och fixar mat.

Du syftar till min sambo eller? FYI, jag städar, lagar mat, diskar, tvättar. Fungerar hur bra som helst :pannkyss Du får det till att låta som ett heltidsjobb, it´s not that big of a deal :tungan

Last edited:
han kan inte för han är inte hemma och jag har kört varje dag denna veckan. där är faktiskt saker man måste göra hemma också! vi har ingen bitch som är hemma och städar och fixar mat.

ja det tar fantastiskt lång tid att göra det ;) .. ni är roliga :)

Du syftar till min sambo eller? FYI, jag städar, lagar mat, diskar, tvättar. Fungerar hur bra som helst :pannkyss Du får det till att låta som ett heltidsjobb, it´s not that big of a deal :tungan

jag gör allt det själv! så när jag kommer hem ska man laga mat, handla, tvätta osv. Men det gör man ju inte varje dag men det har ju verkligen varit kiss kasst väder i 3-4 veckor så det har ju också varit en käpp i hjulet.

men som sagt, jag har kört hela veckan. :) dock behöver den ventiljusteras nu. suck! dyrt..... :(

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show