Ystad

nu är jag hemma igen !! :) :hej:hej:hej:hej

tack Sulan för all hjälp :krama och till Marcus o Sanne som kom upp igår , det värmde verkligen :tummenupp

hojen mår mycket väl , endast få skrapsår, kopplingen har fastnat så får gå på släp till Jonte Engdahl på lördag .. själv har man 4 knäckta revben, blödning i lungan och en ömmande tumme .. men det är hur fint som helst :) .. har tungviktsmatch i boxning till helgen och räknar med given vinst :) ...

kör försikigt därute .. kass asfalt och sten är ingen bra kombination !!

nu är jag hemma igen !! :) :hej:hej:hej:hej

själv har man 4 knäckta revben, blödning i lungan och en ömmande tumme .. men det är hur fint som helst :) .

Krya på dig!!! Skönt att det inte tog värre....hmm jävligt nog kan jag tänka mig. Du får låta bli att skratta nu ett tag framöver :gnissla Det e inget skönt. Gissningsvis hur lång tid tar läkningen??

Krya på dig!!! Skönt att det inte tog värre....hmm jävligt nog kan jag tänka mig. Du får låta bli att skratta nu ett tag framöver :gnissla Det e inget skönt. Gissningsvis hur lång tid tar läkningen??

tack :) ska göra det , nej det kunde gått riktigt åt helvete, högre hastighet och jag hade klämt ett träd eller stor sten som ligger precis bredvid varandra :gnissla

skratta,hosta,gäspa,nysa ..bl.a är saker jag håller mig ifrån nu :)

mellan 2-4 veckor .. ska lämna hojen ihelgen .. men vettefan hur den klarade sig så bra :) bara enstaka skrapsår och ett kopplingshandtag som fastnat !!

tack :) ska göra det , nej det kunde gått riktigt åt helvete, högre hastighet och jag hade klämt ett träd eller stor sten som ligger precis bredvid varandra :gnissla

skratta,hosta,gäspa,nysa ..bl.a är saker jag håller mig ifrån nu :)

mellan 2-4 veckor .. ska lämna hojen ihelgen .. men vettefan hur den klarade sig så bra :) bara enstaka skrapsår och ett kopplingshandtag som fastnat !!

Hej

Såg att du har den nya KTM 660 SMC, hur är den om man jämför med sin föregångare? Tror det var dig jag såg körde från jakten för 2 onsdagar sedan, den går ju väldigt tyst orginal. Hörde att bilsport mc tog den på den billiga offroad försäkringen? Bara lite info??

Krya på dig förresten..

jag drar ut och kör en runda nu om någon är sugen så dra ett sms 0709796835.

BTW Wolffi ditt nr fungerar inte så bra tror jag

Hej

Såg att du har den nya KTM 660 SMC, hur är den om man jämför med sin föregångare? Tror det var dig jag såg körde från jakten för 2 onsdagar sedan, den går ju väldigt tyst orginal. Hörde att bilsport mc tog den på den billiga offroad försäkringen? Bara lite info??

Krya på dig förresten..

tjena !

690 SMC menar du nog :) men det är jag som kör runt på den :)

är första motarden för mig så har inte mycket att jämföra med , men tycker
den är grymt rolig att köra iaf :) ..

just nu sitter det orginalsystem , men ska på Akrapovic. förhoppningsvis nu när den är inne och ska bli lagad!

ja den är försäkrad på bilsportmcs offroad försäkring betalar 3516:- hel/hel .. så det är helt överkomligt !!

tjena !

690 SMC menar du nog :) men det är jag som kör runt på den :)

är första motarden för mig så har inte mycket att jämföra med , men tycker
den är grymt rolig att köra iaf :) ..

just nu sitter det orginalsystem , men ska på Akrapovic. förhoppningsvis nu när den är inne och ska bli lagad!

ja den är försäkrad på bilsportmcs offroad försäkring betalar 3516:- hel/hel .. så det är helt överkomligt !!

Ja det får nog bli en 690smc känns det som,, vad går akraprovic loss på?

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026