Ystad

Grattis grattis sulan. :banana

Jag gazzade till Tjörnarp idag (söndag) där jag provade och lekte med en Ktm 620.
Fy fan va kul den var. Efter 20minuters körning blev det en full wheelie genom alla 5 växlar. Helt sjuk. Och snacka inte om grusväg...hehe 120km/h på grus och det kändes sjukt bra :gnissla Jaja har väl kört ifrån förståndet. :D Kunde inte låta bli när vi hittade en till rätt pris :) Ett litet skruvobjekt som hämtas imorgon. :yoparty

Jag gazzade till Tjörnarp idag (söndag) där jag provade och lekte med en Ktm 620.
Fy fan va kul den var. Efter 20minuters körning blev det en full wheelie genom alla 5 växlar. Helt sjuk. Och snacka inte om grusväg...hehe 120km/h på grus och det kändes sjukt bra :gnissla Jaja har väl kört ifrån förståndet. :D Kunde inte låta bli när vi hittade en till rätt pris :) Ett litet skruvobjekt som hämtas imorgon. :yoparty

Va fan är det jag läser, en till som köpt KTM?? :gnissla

Kunde ha köpt min istället. :huvet

Kunde ha köpt min istället. :huvet

du som bara snackar om hur värdelöst KTM är och hur din kommer rasa snart .. känns betryggande :tummenupp

Fy fan va kul den var. Efter 20minuters körning blev det en full wheelie genom alla 5 växlar. Helt sjuk. :yoparty

:bow :bow :bow ... :yoparty :yoparty

då vet du hur jag känner det :)

Last edited:
Nya sulor ska på både fram och bak imorgon fan vad jag ska leka upp dom jag har på nu ikväll ja jävlar kommer bli skoj =)

du som bara snackar om hur värdelöst KTM är och hur din kommer rasa snart .. känns betryggande :tummenupp

:bow :bow :bow ... :yoparty :yoparty

då vet du hur jag känner det :)
Hur jävla bra är skitet då? Min 525 har hållt i 15 timmar och sen startar den inte längre, jävla bra märke ju.

Du har haft din hur länge? 1 vecka snart? Grattis på dig då, men jag har haft min i snart 1½ år så jag borde nog fan veta lite mer om hur bra deras hojar är.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon