Ystad

Om det är fler som är intresserade så kör några stycken en sväng imorgon vid 12, samling på hydro macken veberöd

Om det är fler som är intresserade så kör några stycken en sväng imorgon vid 12, samling på hydro macken veberöd

Låter trevligt. Är hemma hos föräldrarna i Skurup över påsk så det kunde vara kul att köra lite med lokala förmågor. Blir det kringelekrok, bakhjulskörning eller ghostrider runda?

Låter trevligt. Är hemma hos föräldrarna i Skurup över påsk så det kunde vara kul att köra lite med lokala förmågor. Blir det kringelekrok, bakhjulskörning eller ghostrider runda?

Inge ghostrider runda med mina däck (i å för sig hade det nog kvittat)
men kringelikrok och lite bakhjul blir de nog, det beror vilka som kommer dit:yoparty :yoparty

Last edited:

fan att man är i tjänst hela natten o sover hela dagen:huvet hade gärna rågasat annars.

Jaha dä närmar sig vilseturen ska vi göa som vi brukar och smalas i skurup Erikstorget för att sen köra uppåt ?

Lista jag kommer:

1. Bunde
2.
3.
4.

Lista jag kommer:

1. Bunde
2. Sulan
3.Perzzon
4.benand
5.

E det någon som värma upp idag kanske:hihi
Eller är alla på konstrundan?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back