Ystad

Synd nu att du blev besviken......!!!!Vi körde en lite runda innan på 10mil bara....!!!:yoparty :yoparty
Du kanske kan komma ut ur idet när det är 25 grader och sol någon gång i juli.......!!!!!:banana :banana :banana
Jag har inte hoj för att den skall samla damm i garaget......!!!:hihi :hihi

har inte el_mako o bunde kört idag så jag früktansvärt besviken !!!

fakkers.. fakkers ..fakkers ...

tänkte dra till Malmö o MC-Huset och kolla deras utförsäljning på lördag .. nån mer som är sugen ????

Hahaha. Vad ska du ha för skylthållare på Z ??? Vad blir det för blås?

om det nu blir Zan, fast det lutar åt FZ1an så blir det Akrapovic-blås. Skylhållare vete fan, kanske nån vänlig själv som vill bygga en? :)

OM det nu blir FZ1an (Förutsatt att den inte blir såld innan onsdag nästa vecka) så byter jag nog blås på den med. Vill ha ett kort blås, inte en lång Bazooka. Förslag?

om det nu blir Zan, fast det lutar åt FZ1an så blir det Akrapovic-blås. Skylhållare vete fan, kanske nån vänlig själv som vill bygga en? :)

OM det nu blir FZ1an (Förutsatt att den inte blir såld innan onsdag nästa vecka) så byter jag nog blås på den med. Vill ha ett kort blås, inte en lång Bazooka. Förslag?

G.P.R har en del coola , LeoVince ? Arrow ?? ...

Hur gick det med millen???

Jaha,då har man haft Bunde på halsen på jobbet denna veckan!!:gnissla
Men det gick ju bra faktiskt...trevlig påg...Lycka till med bruttan och myskvällen!:tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back