Ystad

Blentarp 14/2

Jaha hur går det nu med detta vilka kommer ?

Kör en lista som vi brukar då

Träff Blentarp med mat och snacka lite skit den 14/2

Tid kommer snart

1. Bunde
2.
3.
4.
5.

För att man ska ta sig dit enbart för att se på de vilda djuren som härstammar från Ystad? De visar sig inte så ofta så här års, så jag tycker du bör passa på! Kanske kan bli en och annan bra bild också, i snölandskapet!

Jaha då blev man vilda djur också....hmm,, skulle vara grannens byracka då..

Lörd den 14e låter ju lite fel!!!Med tanke på att det är mc mässa i Danmark..Ingen som ska dit?Kanske ta middagen där??En dansk då alltså med mycket öl o lite mat!!

Tid kommer snart

1. Bunde
2. aidem
3. zebbe
4.
5.

Lörd den 14e låter ju lite fel!!!Med tanke på att det är mc mässa i Danmark..Ingen som ska dit?Kanske ta middagen där??En dansk då alltså med mycket öl o lite mat!!

VI hade först tänkt att åka till Danmark men blev inte så billigare här hemma också sen vad man har hört så är inte årets mc mässa så där mycket att hänga i granen

Tid kommer snart

1. Bunde
2. aidem
3. zebbe
4. ridgeback
5. Jude-Sulan
6.
7.
8.

VI hade först tänkt att åka till Danmark men blev inte så billigare här hemma också sen vad man har hört så är inte årets mc mässa så där mycket att hänga i granen

Mässan måste ju vara bättre än byakrogen...Om inte annat så för miljöombyte--kanske för att en annan är på byakrogen typ 5 ggr i vecka o kan matsedeln utantill..

Mässan måste ju vara bättre än byakrogen...Om inte annat så för miljöombyte--kanske för att en annan är på byakrogen typ 5 ggr i vecka o kan matsedeln utantill..

haha ahh bli säkert lite mer öl hemma hos någon efter byakrogen nej aj gär itne så sugen på danmakr blev så dålig på tåger på vägen hem sisst kosta 750 kr i böter =(

Vi andra är inte där 5 dagar i veckan!
Och det är lite skillnad på byakrogen och köpenhamn, både pengamässigt och hela faderullan att ta sig dit osv.

Tid kommer snart

1. Bunde
2. aidem
3. zebbe
4. ridgeback
5. Jude-Sulan
6. Swishan, med rymdfarkost (men inte om ni vill äta kl. 13. :död )
7.
8.

nej 13 : 00 är tidigt ska det iten vara kvälls mat gott folk ?

Då fär jag önska er en trevlig stund på byakrogen..Tyvärr lär det nog ligga snö på vägarna även på lörd..Ser dystert ut enligt smhi..Men ni kan låna mitt garage o gasa lite där.....:tummenupp

Finns det någon deadline på listan. var egentligen sugen på köpenhamn men såg nu att tingvalla äntligen ska ha metallkväll.:yoparty Ska jag dit är jag ju ändå i krokarna. Beslutsångest, motorcyklar eller metall.

Finns det någon deadline på listan. var egentligen sugen på köpenhamn men såg nu att tingvalla äntligen ska ha metallkväll.:yoparty Ska jag dit är jag ju ändå i krokarna. Beslutsångest, motorcyklar eller metall.

nej inte deadline lungt men bra om man vet på fredag ju =) blir vi mer än en 8 st så ringer jag ditt och fixar bord så man vet det finns

Vad sägs om kl 16 då?? Blir det bra?

japp blir man många så måste man fixa bord........... på byakrogen iaf....det andra ställer brukar vara lungt

1. Bunde
2. aidem
3. zebbe
4. ridgeback
5. Kornisch-Sulan
6. Swishan, med rymdfarkost (men inte om ni vill äta kl. 13. )
7. ridgeback 2
8.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025