ysf 426 tokvarm

svidiske

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2008
Hoj
2004,ktm,660 smc
tjenare har en 426-02 med fmf pipa och den ær orginal bestyckad
å den ær lættstardad men bøjjen blir glødande efter en minut???? kan nån hjælpa mig???ursækta norskan men jag har ett norskt windows...hmmm..

Jag vart oxå orolig när jag startade min 426:a första gången när det var mörkt ute, kröken glödde väldigt snabbt. Men det är helt normalt!
Har hört någon förklaring om att det är tunnt gods i kröken, vet inte om det stämmer.
Dont worry, be happy.

ok. men det kænns ju j***gt fel att den ska bli så varm så fort..sen en liten fråga till bara hur långt upp på bøjjen kan den bli rødglødgad utan att det ær nån fara??? ps tack før hjælpen... å nu ska jag fixa mitt windows måste starta om å de e ju tråkigare æn att kicka en sur hojj..

ok. men det kænns ju j***gt fel att den ska bli så varm så fort..sen en liten fråga till bara hur långt upp på bøjjen kan den bli rødglødgad utan att det ær nån fara??? ps tack før hjælpen... å nu ska jag fixa mitt windows måste starta om å de e ju tråkigare æn att kicka en sur hojj..
När den börjar trycka ur sig kylvätska är det dags att ge sig iväg om inte annat.

Har för mig att Yamaha ställer om tändningen när hojen ligger i friläge för att den ska vara lättare att starta. Detta gör även att den blir varm om man står still och varmkör.
Prova att lägga i växel och köra så tror jag det blir bättre.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT