Yrke och båge?

Student och har en er6n -08 som står på mig. Äger visserligen en sv650s -99 också men den är avställd och ska säljas.

om det vore så väl:gråta Jag menar svarta pengar smakar bäst, pengarna som jag tjänar mellan 7 o 16:00 går till det nödvändiga och dom andra pengarna går till allt kul. E du med nu?

Nae... jag e nog inte me heller... hur menar du nurå ? :tungan

Elinstallatör som tog körkort i höstas, när våren kommer ska jag premiärköra min zzr 600 :)

sushi kock....... gsx-r 750 07 helförsäkrad!! 7346kr det ni!!!!! (helår):banana:tummenupp

Entreprenör och kör cbr1000rr och en rsv1000r inga konstiga skenförsäkringar osv.

jobbar 2v ledig 3v.
jobbar 2v och ledig 4v.
blir mycket ledig tid till
det man tycker om på fritiden!:banana

hoj løs just nu men om 2 veckor så blire en ny!

--> -10: Säljare, SuperMoto/SuperDuke -06 köpt nya
(innan det blandad kompott i varierande priser)

Nu: Student+extrajobb+bra sambo, CBR600RR som blev ganska samma pengar som Dukken såldes för. Allt är betalt så jag köttar på tills jag totalskrotar. Då är det nog slutåkt tills examen är klar.

Sen: Ekonom-protituerad, förhoppningsvis räcker degen till både racehoj och nåt mysbusigt till gatan mellan husköp, kott-produktion och allt annat som ska till när man börjar bli vuxen och tjejen vill utomlands MINST 2 ggr per år.

Entreprenör och kör cbr1000rr och en rsv1000r inga konstiga skenförsäkringar osv.

Jag måste fråga... "Entreprenör", vad är det egentligen att presentera sig som? För mig är det helt förvanskat av alla wannabees som "driver" enskild firma som "eventbolag" och egentligen aldrig haft nån annan kund än att arra syrrans studentfest, och pappa betalade.

Jag vet att ordet har en egentlig betydelse, men tycker ändå att det är helt meningslöst utan kontext.

Förslag: "Jag är entreprenör inom ..... och jobbar mot/för ..... i ort.

Helt utan inkomst, kör endast fiddy, men det ska nog fan bli en RS125 till våren igen, det är ju nästan gratis att försäkra hojar som faller under A1 klassen så :)

Kontorsråtta, 2 x R1.

Försöker få pappa till att försäkra ena hojen, men han är ovillig.

Nåja, om ett par år är jag 50 så det blir nog billigare då.

utbildad bilmek/pt, jobbar som snickare(...)

Kör Superduke -08, står givetvis på mig. :banana

bara själva A-behörigheten som saknas...

--> -10: Säljare, SuperMoto/SuperDuke -06 köpt nya
(innan det blandad kompott i varierande priser)

Nu: Student+extrajobb+bra sambo, CBR600RR som blev ganska samma pengar som Dukken såldes för. Allt är betalt så jag köttar på tills jag totalskrotar. Då är det nog slutåkt tills examen är klar.

Sen: Ekonom-protituerad, förhoppningsvis räcker degen till både racehoj och nåt mysbusigt till gatan mellan husköp, kott-produktion och allt annat som ska till när man börjar bli vuxen och tjejen vill utomlands MINST 2 ggr per år. ort.
då börjar det alltså bli dax o dumpa :tuttar om hon ska på semester så ofta? :7peta man kör ju hellre hoj än o solar :tummenupp

då börjar det alltså bli dax o dumpa :tuttar om hon ska på semester så ofta? :7peta man kör ju hellre hoj än o solar :tummenupp

Nja.. Skickar henne till kreta nu om några veckor, kalasskönt. Då får man hemmet för sig själv, välja film helt själv, och hänga i garaget hur mkt man vill. I övrigt kan man åka på andra resor än till skabbiga charter-orter. Jag brukar åka med på varannan resa (1 per år alltså). Jag åker med till NY, Tennessee, Paris, Berlin, Rom, Åre och nu senast faktiskt Kreta (rekreationsresa efter 0 semester på hela sommaren). Hon åker den där extra gången på värdelösa liggaochlapasolpåenjävlastolienvecka.. Jag får panikattacker efter 3 timmar och blir rastlös som fan av sånt. Men resa är kul, det ska det bli mer av när vi har riktiga jobb båda två. Än så länge har vi bara jobbat båda två i typ en kvart, när hon blev klar började jag (lite sent).

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti