Yrke och båge?

industrislav, kör zx9r skenförsäkrad och zx10r ej skenförsäkrad.

Har bara skummat lite i tråden bland de tidigare och de senare sidorna.
Men det verkar som att man ska satsa på att bli student eller arbetslös om man vill ha en fin sportis.

Jobbar med service och reparations underhåll för gods järnvägsvagnar.
Kör R1 -09 Står på mig.

Egen företagare blandat med extraknäck och studier i olika perioder, kört KTM 640 och Yamaha XT (och Yamaha DT125R).

På måndag lägger jag mitt egna företag på is och börjar som webbansvarig/marknadskoordinator på ett riktigt företag :) Så i sommar blir det Triumph 675 Daytona :yoparty

Målare, kör cbr 954 -03. Det e inte 7:00 - 16:00 som gör att jag har råd med hojen (o allt annat kul) utan det som händer efter 16:00 och helger;)

Grossistsäljare (verkstadutrustning, bildelar, olja, allt du behöver för att driva en bilverkstad) kör en Tuono -06. Den är min bara min på alla sätt....:D

Frågan är om hojvalet har så mkt med yrket att göra egentligen. Handlar nog mer om prioriteringar och hur mkt man vill lägga på hoj kontra andra intressen.

Men visst, IT-konsult, sitter på riksdagen just nu, R1 -05, står/är försäkrad på mig.

Byråkrat; jobbar med risk och samhällssäkerhet på Länsstyrelsen. Före detta yrkesofficer, 29 år hann jag med där.
Åker Moto Guzzi 1200 Stelvio.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...