Yr och dåsig?

Linuus

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Gixxer 600 "Corona", Suzuki GS 500 E (SÅLD!)
hmmm...har inte så mkt att göra såhär när man precis kommit hem från jobbet så jag tänkte att nån kunde få ställa en liten diagnos på mig! :rolleyes:

I söndags var jag o käkade en gyrostallrik, efter en golfrunda, och när jag var klar blev jag alldeles yr och dåsig... Tog lite frisk luft och det kändes bättre o efter en stund var allt normalt igen.

Idag så käkade jag en gyrospizza (från samma ställe) och efter denna blev jag återigen yr och dåsig, men även detta gick över efter en stund. Kände nån lätt "spänningshuvudvärk" efteråt men inget allvarligt.

Vad tror ni detta kan bero på? Inte märkt nåt av det förr :confused:

Min gissning är att du dricker för lite... mer vatten... en runda golf betyder mycket sol och lång promenad = man tappar mycket vatten... Jag drack nog säkert 3 liter vatten på en golfrunda när jag lira back in the days...

jojo, hade dock druckit en massa vatten..

Dessutom idag, vad hade jag gjort då? Hade iofs kört motorcykel i spöregn i 1.5h :rolleyes: (Ja, jag blev blöt... ;))

Varför kommer det direkt efter att man ätit i så fall?

testa å köp dina Gyros av en annan turk då?? Han kanske har nån speciell krydda som din mage inte pallar?!

haha man börjar ju misstänka nåt :D

Fast aldrig kännt nåt förut...kanske är nån annan som bakar där nu för tiden, fan asså :(

hehe golf är kul! :2cool

Dessutom finns det en hel del fina cheyer bland pensionärerna oxå :tuttar

Man ska bli lite yr och dåsig av snabbmat. Det är därför de säljs med coca-cola.

Man blir väl alltid "yr och dåsig" efter snabbmat. Eller annan mat också för den delen om man ätit tillräckligt mycket. Inget konstigt. Har med matsmältningen att göra om jag inte missminner mig.

Helt naturlich. :ätapiller

Helvete så sur ägaren till gyrosstället ska bli när han ser att sommarjobbaren har tagit utbakningsmjölet i den "speciella" påsen under disken...

Den som står brevid den lilla vågen som mäter med oerhörd precition...

Han har aldrig funderat vad dom små ziplock-plastpåsarna ska användas till?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg