YoYo

Det coolaste är att man vet att de tomtarna aldrig kommer att få se en kvinna naken. :slicka
Fast duktiga var de ju :lol

Fett imponerande. Skit samma att det kanske är en udda grej men jag blir imponerad av hur mycket tid och energi som folk lägger på grejer dom tycker är roliga. Skit samma om det är tändar trix eller yoyo...roligt att titta på och grymt imponerande :yoparty

Marals76 skrev:
Det coolaste är att man vet att de tomtarna aldrig kommer att få se en kvinna naken. :slicka
Fast duktiga var de ju :lol

Det kommer inte jag heller mer o jag e rätt kass på yoyo om man jämför med de där. Var faktiskt med i nån tävling för hurlängesomhelst sen, fast jag vann inte. Tack Gud :rolleyes:

Grymt duktiga :)

Finns inget som klår japaner och britter när det gäller fritidsintressen.

Jodå... svenska sporthojsåkare är rent fanatiska när det kommer till att köpa posörprylar...

Undrar hur ofta de jojjat upp den i pungen under träning :D

Varför va det en röd pil som följde ena deltagaren?Såg att mingves skrev i en annan tråd om samma klipp att vi har en kändis på S-H,vad menas?

ktmjacke skrev:
Varför va det en röd pil som följde ena deltagaren?Såg att mingves skrev i en annan tråd om samma klipp att vi har en kändis på S-H,vad menas?

Skulle bli helt nojjig om jag hade en såndäringa röd pil efter mig hela tiden.

Nördigt så det förslår. Men rätt imponerande som sagt.

Öh, hur kommer det sig förresten att det länkas till ISLÄNDSKA tidningar här? Danska och norska siter är förståeligt, men isländska är ju ganska totalt obegripligt. Förutom "Dunkur knivur" då :näsblod

hrc skrev:
Förutom "Dunkur knivur" då :näsblod

GAH!!! Fick mig att tänka på hemska svenskalektioner på gymnasiet..."Korpur Flygur"...

Grymma killar...förresten är inte yo-yo ett vapen eller något sånt?

/KaliZ

Meh... dom visade ju inga av de TOKvassa tricken som jag kan:

"Gå ut med hunden"
"Jorden runt"
Och det svåraste av dem alla "vaggan"

Det kanske är för svåra trick för de gossarna :rolleyes:

ktmjacke skrev:
Det var samma sajt, men inte samma klipp.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard