Youtubefest - posta det bästa ifrån youtube

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

gramseboy

med många meriter...
Gick med
11 Jun 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Yamaha R1-00 MC Xpress Turbo:-)Kawazaki zx12r -00 , Honda CBR 900 rr fireblade -96 & GSXR 1100r -92(GRÅblå) aktiva. Haft :Suzuki RG 125 -93(NY),CB 750f -82, VFR 750 -89, GSXR -92( rödsvart), TL 1000s -97 (NY), GSXR 1100 -93
http://www.stulnafordon.se/?fordon=559#

Frågar här också, vad heter låten?

DjMoha:Just nu orkar jag inte ta reda på det! HOJEN är stulen i garaget på jobbet!:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Kör in i spö regn och ställer den där två andra hojar står 16.10 idag. 18.15 borta!!!!!! Vatten kvar på golvet och hjulmärken!!!!

http://www.stulnafordon.se/?fordon=559# Sprid!

Snälla hjälp mig hitta hojen!!!! Hittelön på 5000kr till den som ger tips som leder till att jag får hojen tillbaka.:Bugar
 

gramseboy

med många meriter...
Gick med
11 Jun 2006
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Yamaha R1-00 MC Xpress Turbo:-)Kawazaki zx12r -00 , Honda CBR 900 rr fireblade -96 & GSXR 1100r -92(GRÅblå) aktiva. Haft :Suzuki RG 125 -93(NY),CB 750f -82, VFR 750 -89, GSXR -92( rödsvart), TL 1000s -97 (NY), GSXR 1100 -93
Sjukt tråkigt att höra. Hoppas du hittar den och slår skiten ur individerna som stal den.

DjMoha:Just nu orkar jag inte ta reda på det! HOJEN är stulen i garaget på jobbet!:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Kör in i spö regn och ställer den där två andra hojar står 16.10 idag. 18.15 borta!!!!!! Vatten kvar på golvet och hjulmärken!!!!

http://www.stulnafordon.se/?fordon=559# Sprid!

Snälla hjälp mig hitta hojen!!!! Hittelön på 5000kr till den som ger tips som leder till att jag får hojen tillbaka.:Bugar

Snälla Någon ! Ingen som varit på väg från jobbet och blivit omkörd av en blå R1? Jag körde in i garaget 16.10 idag och 18.15 står jag och pratar med en kollega i garaget fram till ca 18.45 . Då bestämmer jag mig för att åka och går de sista metrarna runt hörnet i garaget där hojen brukar stå med två andra. Garaget går att öppna med kort utifrån och snöre från insidan. Förmodligen har har tjuvarna smitit in när någon kört in eller ut ur garaget utan att kolla just att ingen smiter in.... :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:brinnerup
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag har lyckats skaffa på mig alla säsonger av Top Gear och det är en motor serie med så många komiska inslag mellan varven så man bara vred sig av skratt.Ett av många var när de skulle till ett asiatiskt land för att korsa landet på moped och en natt målade en av deltagarnas mopeder rosa. :D

Vad är oddsen för att du har torrenter på dem, eller orkar lägga ut?

Har sökt lite förut men bara fått tag i några få avsnitt (inte kämpat ihjäl mig förvisso).
 

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
vet inte om det var på youtube jag såg den, men en snubbe bänkar hoj, maxar 1an och 2an och sedan växlar ner till 1an och motorn skär, olja sprutar åt alla håll och det ryker. någon som vet vart jag hittar den igen? :bugar
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top