Youtube, virtuell kör

Wow... Magiskt... Häftig idé, höga poäng för nyskapande på den killen! Ett överraskande bra slutreslutat för att vara hopkomponerat av separata röster som aldrig övat ihop eller "tagit hänsyn till varandras sång" när de spelade in. Väldigt häftigt:)

sjukt häftigt! har sjungit i kör mycket själv och det är precis som bushindo säger. Överraskande! inte riktigt det man väntar sig. Men jag undrar fan hur snubben gjorde för att få allt att låta så så rent med tanke på att många webbkameror spelar in med en rätt dålig upplösning på ljudet och distar lätt när det blir för högt. Mixningens enkla regel är att det är lättare att lägga till dist och låg upplösning än vad det är att ta bort det. Men produktionen är snygg! hörs att han har lagt timmars jobb på att mixa allt! Det ända jag stör mig lite på är det överdrivet långa reverbet.. det skulle kunna vara lika stort men bara kortare. Sen även att han skulle kunna dra ner lite på diskanten eller sänka alla "st" ljud för att det ska låta mer samsjunget.

(Musikprod-nördmode: off)

sjukt häftigt! har sjungit i kör mycket själv

Får man borra mycket när man sjunger i kör?

Kan tänka mig att en snubbe lätt blir tuppen i hönshuset.

Jag har planer på att börja i kör den dagen man är singel och har lite svårt att få till det :tuttar

Får man borra mycket när man sjunger i kör?

Kan tänka mig att en snubbe lätt blir tuppen i hönshuset.

Jag har planer på att börja i kör den dagen man är singel och har lite svårt att få till det :tuttar

om du satsar på det och kan spela dina kort rätt så får du det;) då gäller det bara att du inte är en moralputte som inte fösöker för att de har pojkvän, för det är många tjejer i körer som har. om de inte har det så är det rätt ofta fula:tungan men det finns ju alltid undantag och så är väll smaken som baken. Pröva för fan. om inte annars så får du öva sång vilket också ger tjejer!

[YOUTUBE-ID]2pHczQ9mH1Q[/YOUTUBE-ID]

Det roliga är att även om det är ett skämt.. är det sant!

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...