Youtube och liknande hackar

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
har fått problem med youtube och liknande att det hackar kraftigt. Använder Mozilla och har inga andra problem med datorn (spel och annat flyter på bra).

vad är fel? misstänker någon plugin eller liknande men vet inte vad jag skall göra..

Mozilla är problemet, jag hade samma problem men det fungerar fint med Chrome och IE. Kör nu med Chrome, snabb och stabil :tummenupp

Mozilla är problemet, jag hade samma problem men det fungerar fint med Chrome och IE. Kör nu med Chrome, snabb och stabil :tummenupp

men det har inte varit så tidigare och jag är sjukt nöjd med Mozilla so far, finns det något sätt att fixa eller är det annan webbläsare som gäller?

edit:
givetvis fungerar chrome skitbra... :(

Last edited:
Prova att högerklicka sen gå in på inställningar, där ska det finnas maskinvaruacceleration och den ska inte vara ikryssad. Funkade för mig när jag hade samma problem.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

det är en uppdatering som gör att senaste versionen av firefox och senaste versionen av adobe flash som gör att det kukar ur och kan till och med krasha.
Skaffa en till webbläsare typ crome och återgå sedan om du måste då nu version kommit.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D