Youtube-fest - posta det bästa ifrån Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=viEa26j7kqw

Varför man aldrig, aldrig, ALDRIG ska skjutsa barn utan åtminstone nån form av ryggstöd/toppbox.

Fy bubblan. Man får ju rysningar. För nått år sedan fick två barn i grannskapet hjärnskador när de råkade ut för exakt det här i två separata olyckor.

Varken mc-relaterat eller youtube, dock übercoolt :yoparty

Sett klippet 10-15 gånger senaste månaden, får rysningar varje gång :bow

Favorit i repris!
Idag gjorde jag likadant, och lyckades samtidigt knäcka luren som låg i byxfickan mot styret :huvet

Last edited:
http://www.youtube.com/watch?v=viEa26j7kqw

Varför man aldrig, aldrig, ALDRIG ska skjutsa barn utan åtminstone nån form av ryggstöd/toppbox.

Fy bubblan. Man får ju rysningar. För nått år sedan fick två barn i grannskapet hjärnskador när de råkade ut för exakt det här i två separata olyckor.

Uschh! Faan vad illa berörd jag blev av den här... Tänk vad den lilla 6(?)-åringen ska bli rädd och stressad när pappa bara försvinner iväg... och han precis slagit sig hårt av fallet men ändå försöker springa efter. Fy faan... jag vill bara krama om och trösta honom när jag ser det här!!! Hoppas att pappan lärde sig en läxa.

Den här måste ni se!. En snubbe kör MC från Alaska till Argentina på 500 dagar, En välgjord film av en snubbe som värkar ha ganska mycket humor med =)

Hoppas inte det är en repost för jag har inte vart så aktiv i den här tråden.

Den här måste ni se!. En snubbe kör MC från Alaska till Argentina på 500 dagar, En välgjord film av en snubbe som värkar ha ganska mycket humor med =)

Hoppas inte det är en repost för jag har inte vart så aktiv i den här tråden.

Härligt med såna stollar :rolleyes:

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...