Youtube amerikansk flagga

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
jag tror rätt många av er skulle tröttna på youtube ifall ni möttes av denna flagga varje gång ;)

me_1175.jpg

Drago does not ze your point.

Last edited:
hmm, det finns nog många länder jag inte skulle vifta med en amerikansk flagga :gnissla

Youtube är amerikanskt ägt gissar jag, dom viftar med sin flagga på sin del av internet som dom äger och har byggt upp, således, dom viftar inte med den i några andra länder.

Att människor från andra länder besöker USA och där finner flaggan viftandes är inget konstigt, inte heller att folk från andra länder surfar in på Youtube och ser flaggan.

jag tror rätt många av er skulle tröttna på youtube ifall ni möttes av denna flagga varje gång ;)

me_1175.jpg

CHIN0001.GIF

Näe, vet du vad, jag skiter faktiskt i sånt.

Last edited:
G[LEFT skrev:
uW;5341298]Youtube är amerikanskt ägt gissar jag, dom viftar med sin flagga på sin del av internet som dom äger och har byggt upp, således,[/LEFT] dom viftar inte med den i några andra länder.

wtf sen när blev youtube en icke global site?

Ser jag en svensk flagga utomlands så springer jag. Jag reser inte bort för att käka svenska köttbullar, köpa svenska möbler eller prata med svenskar.

Ser heller ingen usaflagga på youtube. :va

Det finns ju en majoritetsägare någonstans, förmodligen i USA.

Sen att dom har användare och lokalkontor i alla möjliga länder är väl skitsamma, är majoritetsägaren från USA så kan han besluta att dom ska börja alla videoklipp med amerikanska nationalsången om han vill.

Det är ganska självklart att företag vill stoltsera med vart dom kommer ifrån. I USA får amerikanska bolag EXTREMT stora fördelar gentemot utlänska. Samma sak gör vi i Sverige.

Det betyder alltså att företagen har en koppling till landet.

Det är ganska självklart att företag vill stoltsera med vart dom kommer ifrån. I USA får amerikanska bolag EXTREMT stora fördelar gentemot utlänska. Samma sak gör vi i Sverige.

Det betyder alltså att företagen har en koppling till landet.

Man brukar inte se så mycket kinesflaggor på märkesprodukter från de stora globala tillverkarna...

Känns som att nån käkat antipiller idag!

Fan maila och fråga ist om du nu inte kan acceptera att de är Jänkare och vill att det ska synas.

Klagar du på Hälge också?
En svensk tiger!!!

Last edited:
självklart, frågan är om det är så klokt men ingen har lyckats klura ut än varför den sitter på youtube nu
Så vitt jag kan se behöver man ha ett amerikanskt IP för att se den logon.

Hursomhelst.

Det är en delad logo/länk. Klickar du på Youtube-logon hamnar du på startsidan för youtube. Håller du muspekaren över podiet med flaggan ser du att det står "Ask the Republican Candidates" och klickar du så hamnar du på http://www.youtube.com/user/FoxNewsChannel som spelar upp en infosnutt om Fox News/Google debate.

Nyfikenheten stillad?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...