You should feel lucky punk...

Bettskena skrev:
2613915 00:28 - "hey be careful fucker" efter att hojjen ganska så mycket är skit efter kraschen hahahahaha

jeans - inte briljant klädesplagg när stunta...
men ja tycker mig alltid se e där pulver tomtarna får staterna åka i jeans å nån tanktop med hjälm möjligtvis en skinnjacka men fan inga tillhörande byxor inte..

den tredje filmen där! visst är det bensin som sprutar ut ur tanken?? och det är där för det börja brinna?

Hoztic skrev:
2617206 Det är väldigt vanligt att man har just bensin i tanken ja, och normal bensin brukar vara ganska lättantänd :hihi

NEj :D är så jävligt ;D måste sluta köra med bensin i tanken & börja med vatten :Dhahaah

...och vad det handlar om i sådana fall, kan ju sägas med ett ord: tur

oavsett om du är amatör eller proffs vet du aldrig när du har turen på din sida:

http://www.youtube.com/watch?v=-MpE505dB9Y

http://www.youtube.com/watch?v=xZULbJOybEQ

Malmö-motard skrev:
2617423 Så gammal men så värd att se igen :) Sjukt att ha sinnesnärvaro nog att dels hålla kvar i styret när han e på väg över, sen att glida fram rejält med fötterna för att kunna hoppa tillbaka... sjukt snyggt :D

Jag har prövat på varianten i den första filmen en gång för länge sen fast inte lika fet - jag tror det är reptilhjärnan som griper in o fixar läget.
Jag vatt lite förvånad efteråt o åkte vidare som om de regnat eller nått - dock med lite högre puls.

Tror inte dom normala hjärncellerna hinner med i ett sånt läge.

Honke skrev:
2617712 NEj :D är så jävligt ;D måste sluta köra med bensin i tanken & börja med vatten :Dhahaah

Tror inte du har så fel ändå..
Idag ligger det ju typ som en svamp i tanken som gör att bensin inte läcker ut i den mängden som på en vanlig gathoj..lite konstigt är det att det "sprutar" ut:tummenupp

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back