Yoshimura R-55 Slip-On Stulen - Södermalm

ommu

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2012
Blir bara så jävla förbannad. :mad:
Aja, Kolfibertopp samt kolfiberskydd.
Bortskruvad från hojen inatt när den stod parkerad i ett garage på Luthensgränd - Södermalm
Vet inte vad jag ska skriva mer.......
 
Fattiga stackars tjyvjävlar.
En vacker dag hittar man dom med fingrarna i syltburken.........
 
Att folk inte kan fatta vad som är mitt och ditt:fatta!

Vart är världen påväg:huvet

Hoppas det löser sig, lider med dig..
 
Nackdelen med något som kostar 5-10 papp och som oftast sitter med 2 skruv :död
Låsbult till ljuddämpare? En ny affärsidé?

Fast vill svinen ha grejerna så tar dem det ändå, tyvärr.
 
Nackdelen med något som kostar 5-10 papp och som oftast sitter med 2 skruv :död
Låsbult till ljuddämpare? En ny affärsidé?

Fast vill svinen ha grejerna så tar dem det ändå, tyvärr.

Mm, en låsbult eller liknande skulle jag vilja ha, kan ju alltid försöka göra det lite svårare för dom små krypen.

Nu är i alla fall en ny beställd, tar dock 3 veckor innan den kommer in.

Efterlyser en enskild plats/garage/bås för sommar parkering i innerstan, helst södermalm, någonstans där jag kan ha hojen ifred helt enkelt.
Om någon kan rekommendera något så vore jag tacksam.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top