Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har Yoshimura på sin motardhoj här inne?
Har alltid gillat Yoshi och haft det på mina sporthojar. Nu undrar jag hur det är å ha det på 525:an??
Matti Tepsa har det, och David har det oxå. Det funkar hur bra som helst. Gött ljud också. Du ser och hör båda hojarna med Yoshi i min ful-film när jag kör enudro du vet.
Men varför inte snegla på ett Leo Vince X3. Ett billigare system och då kan man satsa på ett helsystem ist. Jag har köpt ett sånt med inte fått det än. Jag kollade på det på mässan och gillade finnishen och designen på det.
vad gick ett sådant helsystem på? jag e lite tveksam till helsystem på 525... blir inte sååååå jävla stor skilnad mot ett slipon.
I runda slängar tror jag att man hamnar runt 7500.-
Du har katalogen i pdf här http://www.allright.eu/SE/documents/OFR06SWE_26-32_avgassystem.pdf
racing systemen undre utväckling

Matti Tepsa har det, och David har det oxå. Det funkar hur bra som helst. Gött ljud också. Du ser och hör båda hojarna med Yoshi i min ful-film när jag kör enudro du vet.
Men varför inte snegla på ett Leo Vince X3. Ett billigare system och då kan man satsa på ett helsystem ist. Jag har köpt ett sånt med inte fått det än. Jag kollade på det på mässan och gillade finnishen och designen på det.

Hur låter det om man jämför med acra....![]()
Hur det låter är inte viktigt däremot skall ljudnivån ligga under eller runt 96 db Akrapovic har olika insatser...
Kan rekomendera Akra, som många använder..
Låter bra, då det inte bara brölar ur sig massa oväsen..
Jag använder inte någon insats, (har inte någon koll vilken db den har då dock)
//J
Hur det låter är inte viktigt däremot skall ljudnivån ligga under eller runt 96 db Akrapovic har olika insatser...
Några 96db kommer man aldrig ner till med ett Yoshi på tex en 450,525.
Låter kanske 110-113db vid full gas.

Vet du om det följer ngn db-killer med Yoshi![]()
Vet du om det följer ngn db-killer med Yoshi![]()
Oljebytarproblem dock. Måste montera av vänstra röret för att få ut filtren.För samma pengar får man ett Silmotor titan dubbelsystem. Skönare ljud och inga bullerproblem.

Som RoLLER så riktigt påstår följer en bunt ändar med, bara att laborera fram lagom ljudnivå. Jag kör visserligen bara med ett slipon men till det fick jag med 4 ändar + 1 gnistgaller. Allt byts skitenkelt eftersom ändarna är fästa med insex.Hur låter det om man jämför med acra....![]()
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |