Yoshi och dynojet från staterna!!

Fan nu har jag hittat ett annat märke som verkar riktigt cool. Riktigt j-vla bra ljud i af. :tummenupp
Hade aldrig hört talas om det innan och jag brukar fega ur när jag inte känner till saker och ting. KR tuned heter det i af. Finns som slip-on och helsystem till min hoj.

http://www.youtube.com/watch?v=zb-2uhyuVLE

Bifogat

• 36914.gif
    36914.gif
    67.9 KB · Visningar: 68
Kom igen nu. Jag vill ha mer respons. Fler sidor som ni beställt ifrån!!!:tummenupp
Snart dags att köpa ju. Och föresten. Är det någon som vet något om KR Tuned grejerna?? KOm igen nu

hur ligger dom till i pris mot tex yoshi

Det skiljer 50 dollars ungefär. Not much. Kollade du youtube-länken.??
Fan vilken beslutsamhetsångest jag har. Man vill ha bra grejer samtidigt som det e roligt att ha saker som inte alla andra har.

edit; Kr Tuned grejerna e dyrare alltså + 50 dollars

Beställde yoshimura system och undertail och hugger från usa. Funka skitbra! fint packeterat helt o fint! så beställ du bara

beställde från www.morepoweracing.com

passa p medans dollarn e så låg som den e nu!

varför inte ett lazer extreme? coolt utseende o ett grymt ljud;) finns bild på bikeshop.se jag ska montera mitt inom kort.har bara lyssnat på det;)

Det skiljer 50 dollars ungefär. Not much. Kollade du youtube-länken.??
Fan vilken beslutsamhetsångest jag har. Man vill ha bra grejer samtidigt som det e roligt att ha saker som inte alla andra har.

edit; Kr Tuned grejerna e dyrare alltså + 50 dollars

KR som i Kenny Roberts ?

Jag har precis cashat in ca $640 till www.hardracing.com för ett Yoshi kolfiber TRC. Firman har en grym service så här långt, vi får väl se om det kommer nåt paket..

Att Boove skulle ta Yoshi från Japan låter konstigt, när Bike testade slip-on tog de ett Yoshi från Boove och det var Yoshi USA........:va :va

//cage

Jag har precis cashat in ca $640 till www.hardracing.com för ett Yoshi kolfiber TRC. Firman har en grym service så här långt, vi får väl se om det kommer nåt paket..

Att Boove skulle ta Yoshi från Japan låter konstigt, när Bike testade slip-on tog de ett Yoshi från Boove och det var Yoshi USA........:va :va

//cage

Dom säljer både japan och usa rör, men japnerna tillverkar nästan uteslutande till sukka av nån anledning. Och Boove, vilket skämt. Dryga som få:mad: !!

//cage

Ditt paket kommer komma som ett brev på posten :D
Har handlat grejjer av dom och dom har grym service, svarar snabbt på mejl och så fort pengarna har registrerats på deras konto skickar dom grejjerna till dig. Tog inte mer än nånn dag efter betalning tills mitt paket var hemma :tummenupp

De blev ett Yoshi RS-5 i carbon från the states......
Hoppas man blir nöjd:va

Kollade du på amerikanska ebay? Där finns allt.
Hoppas du räknade med att du får betala moms oxå, men det blir ju billigare att handla därifrån ändå trots alla extra avgifter. :)

Jag fick ge under 5000:- för ett yoshi helsystem inkl skatt, frakt och svenska postens avgifter som dom la på. Det var som nytt.

Kollade du på amerikanska ebay? Där finns allt.
Hoppas du räknade med att du får betala moms oxå, men det blir ju billigare att handla därifrån ändå trots alla extra avgifter. :)

Jag fick ge under 5000:- för ett yoshi helsystem inkl skatt, frakt och svenska postens avgifter som dom la på. Det var som nytt.

Jo.Allt det därt har jag tänkt på när jag velat mellan 5-6 olika slip-on:näsblod .
Kommer nog under 3500 :- med allt inräknat för ett fabriksnytt slip-on.Hyfsat bra även fast akra e bättre......:rolleyes: hehe nä det blir säkert bra

Bara att gratulera =)

var beställde du ifrån?

morepowerracing.com

Dom va toooksnabba med svar på mail osv så dom valde jag. Kanonbra service:tummenupp

braaa... äntligen slog du till :D ..

jag har fixat lite mer godis te din hoj eventuellt... ring när du vaknar lillen..

Jag ringer NUUUUU, svara!!!:D

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla