Yngwie jävlas på flyget

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Goldwing
Det här ska tydligen vara en autentisk ljudinspelning från
ett flyg till Tokyo med Yngwie Malmsteen ombord.
:D :D :skrämd

http://www.blabbermouth.net/yngwie_tokyo_flight.mp3


"Volumetrically-coiffed metal guitar shredder Yngwie Malmsteen accidentally got himself recorded going utterly ballistic on a flight to Tokyo.

Apparently he was overheard making homophobic remarks by a woman sitting nearby who poured a glass of water on him. What followed was the sort of tantrum you can only expect from an '80s guitar god.

“You've unleashed the fucking fury!” "
 
Last edited:
K-Micke skrev:
Det här ska tydligen vara en autentisk ljudinspelning från
ett flyg till Tokoy med Yngwie Malmsteen ombord.
:D :D :skrämd

http://www.blabbermouth.net/yngwie_tokyo_flight.mp3


"Volumetrically-coiffed metal guitar shredder Yngwie Malmsteen accidentally got himself recorded going utterly ballistic on a flight to Tokyo.

Apparently he was overheard making homophobic remarks by a woman sitting nearby who poured a glass of water on him. What followed was the sort of tantrum you can only expect from an '80s guitar god.

“You've unleashed the fucking fury!” "


Yngwie är härlig, jag skulle vilja vara som han.
 
Tragiskt...
Yngwie har ju en gudabenådad talang. Men han kan av någon anledning inte låta bli att fjanta sig på detta viset.
"You´ve unleashed the f*****g fury!"... :rolleyes:
En stadig kandidat för "årets töntigaste kommentar"-priset.
:eek: :crash
 
Re: Re: Yngwie jävlas på flyget

Chris Ash skrev:
Yngwie är härlig, jag skulle vilja vara som han.
Jag skulle också vilja vara en blekfet föredetting med sönderpermanentat hår. Vart skriver man på? :D

Var det inte Yngwie som hotade sin fruga med pickadoll för något/några år sedan?

Där ser man vad rock-n-roll-whisky gör med hjärnan...
 
Är det inte typ ganska olagligt att flippa ut på ett flygplan? De brukar väl vara ganska hårda på sånt där?

Kärring verkar vara idiot och yngwie verkar vara cool... eller nått :rolleyes:
 
Re: Re: Re: Yngwie jävlas på flyget

McFille skrev:
Varför skulle man vilja vara en stor j*vla skithög?
Har du för många vänner?

Yngwie är missuppfattad, killen har ett enormt sinne för humor.
Dessutom blir man inte mer hårdrock än vad han är.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top