yiaha vilket väder

Den Preben

ödmjuk vinner
Gick med
8 Mar 2003
Ort
vollsjö
Hoj
säta eks tållv ärr
äntligen kom vår värmen till oss i skåne. 12 grader och ett härligt solsken gjorde att man inte kunde låta bli att ta ut "kakan" på en liten sväng.
det blev 12 härliga mil på trajjan ,en liten varning för rätt mycket tjälskador på dom mindre vägarn.annars var det bara fint :banana
 
12grader i toffelbyn :D man blir riktigt avundsjuk i västerås har vi 3,5 grader
och ett mysigt iskallt duggregn :gnissla
 
Suckers

Ja, har i Brasilien droppar ju inte temperaturen under 25 grader... i vattnet alltsa. Vaga vagra Sverige under vintern!!! Jag kommer hem lagom till sasongstart igen efter sex manader i tropiskt klimat dar man kan hyra Fireblade utan korkort och dessutom ar det ju mer eller mindre ett krav att framfora fordonet iford skyddsklader i form av sandaler och badshorts. Livet blir vad man gor det till.
 
vmax12 skrev:
12grader i toffelbyn :D man blir riktigt avundsjuk i västerås har vi 3,5 grader
och ett mysigt iskallt duggregn :gnissla
du får väll flyta ner dels för en längre sässong dels för att du kan spatsera runt i ett par flong nya skåne nikes :hihi
 
Florodoltarzan skrev:
Ja, har i Brasilien droppar ju inte temperaturen under 25 grader... i vattnet alltsa. Vaga vagra Sverige under vintern!!! Jag kommer hem lagom till sasongstart igen efter sex manader i tropiskt klimat dar man kan hyra Fireblade utan korkort och dessutom ar det ju mer eller mindre ett krav att framfora fordonet iford skyddsklader i form av sandaler och badshorts. Livet blir vad man gor det till.


Köra R-hoj i sandaler och badshorts skulle jag nog inte göra även om jag fick betalt ! och speciellt inte utan körkort ! :död



// TOK :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top