Yes!!

JonasR1

Gött mos i motorn, Röjmon
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Yamaha YZF R1 -03
Hej!

Var bara tvungen att säga att jag klarade uppskrivningen för behörighet A för exakt 1,5 timma sen.

Rätt glad är man allt. Nu ska man bara fylla 21 år, så kan det bli uppkörning.

Grattis:tummenupp . Kommer fortfarande själv ihåg den totala lyckan, trots att det var 17år sedan.

grattis! å lycka till med resten

CH skrev:
2643028 Grattis:tummenupp . Kommer fortfarande själv ihåg den totala lyckan, trots att det var 17år sedan.

Ja man blir allt lite stolt när man ser att man är godkänd. Fick 54 av 65 vilket egentligen inte är så bra, men det struntar man i för att man har blivit godkänd. Fast om man tänker efter så borde man ha betydligt fler rätt för att känna sig riktigt säker på alla regler.

På tal om det, ni som vet bra teoriprogram till dator kan ju skriva namnen på dem här så dem som ska skriva teori får tips på bra program. Själv andvände jag Körkortsteori från Waiwa samt något som bara heter teorifrågor. Till att börja med så var dessa program nästan identiska. Sen så tyckte jag inte de var speciellt bra. Kändes inte som att de fick med allt. Dock ska jag väl vara ärlig och säga att jag inte vet om jag har haft fullständiga versioner.

Back