helt ologiska och för mig ointressanta alternativ nästan alla dina punkter.
För mig handlar det inte om nån skum själ eller vibraton vid 4000v eller nåt skummt ljud. Oavsett märke, är hojen hyfsat kul att köra så är den bra för mig.
Men jag får väl erkänna att jag håler på de japanska märkena, så jag är kanske inte oskylldig och opåverkad jag heller
jo, det om nåt är ju iaf sant, at smaken är delad.
Det kunde ju varit mycket värre, HD folket pratar ju om känslor och själ de med och det förstår jag än mindre av
Testade en 999a m.m. idag...
Eftersom man är van rad-4an så slår man ju i varvstoppet stup i ett, är väl en sak man lärsig Vrid.. o ja! gör man en gas på-av-på får man en hästspark som skickar hojen till månen! å fram hjulet ville gärna var i vädret titt som tätt även vid normal gasning . Visst är det ett "Italiensktfullblod" man har mellan benen, för hojen lever värkligen (känndes dok lite som vibrationer). Poser: 110%
Skulle jag köpa en 999a?... tror inte det... kanske om jag hade snuskigt mycke pengar som bara drällde... skulle vara kul att testa den lite långre typ ett par veckor lr en månad, så att man lär sig känna den lite bättre.. men det blir ny rad-4a istället
pose factor, touring och kåpskydd? De kan ju lika gärna ha med kategorierna mest vikt, minst effekt och mest skrammel så tar duccen ytterligare ett par poäng.
Lägg ned, när man går från en ducce hypersport till en R1a så känns det ju som man satt sig på en bekväm touringmaskin för långfärder på motorväg!. Dessutom har yamman en massa packutrymme under kutsen som duccen saknar, snack om gubbhoj!.
Lägg ned, när man går från en ducce hypersport till en R1a så känns det ju som man satt sig på en bekväm touringmaskin för långfärder på motorväg!. Dessutom har yamman en massa packutrymme under kutsen som duccen saknar, snack om gubbhoj!.