mikee
living on the red line

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mikee skrev:är nu stolt ägare till en cbr 954rr blå vit skönhet.bytt upp mig rejält från o puttrat omkring på en suzuki gsx 750es av 83 års modell
.har stora planer i sommar typ gotland o se svea rike lite mer.tog mc kortet -02 en drm som jag uppfyllde o ej ångrar ett dugg.hoppas på kuliga o intressanta ämnen på detta forum.ha det bäst
![]()
jepp den har stått där,tackar ska bli kul.längtar till baaaaaaar markThe blade skrev:954án e köpt på mc norr va???
Grattis till enunderbar hoj![]()
mikee skrev:jepp den har stått där,tackar ska bli kul.längtar till baaaaaaar mark![]()
strax över 60 nöjd i alla fall.oki tror alla som kör honda e rätt nöjda av det jag hörtThe blade skrev:Cool!! Vad fick du ge?? Jag Köpte den gula som stod där!! Är riktigt nöjd!![]()
ska fixa detPelleh skrev:Vi vill se bild på hondan!
mikee skrev:strax över 60 nöjd i alla fall.oki tror alla som kör honda e rätt nöjda av det jag hört
Klockrent. då prutade vi ungefär lika mycket![]()
The blade skrev:jepp enda nackdelen e att för det priset fick jag inga däck dom var rätt slitna men har redan kontakter me en som skulle fixa det billigt.dom duger nog till första repan i slutet på april gissa om det suger i gasa rullenmikee skrev:strax över 60 nöjd i alla fall.oki tror alla som kör honda e rätt nöjda av det jag hört
The blade skrev:avataren din e nog så klockren hahahaahamikee skrev:strax över 60 nöjd i alla fall.oki tror alla som kör honda e rätt nöjda av det jag hört
Du får den gratis........mikee skrev:avataren din e nog så klockren hahahaaha
hahaha ackar,förresten har du en skitkul hoj funderade faktiskt på en förra sommarn då jag fick låna en demo hoj.kul som attanDa Fris skrev:Du får den gratis........![]()
Grattis till hojen förresten........
tackar för detCeltaniC skrev:Grattis! och Välkommen!
nope ska jag inte göra lus läser allt just om den hojen nuFirefly skrev:Grattis.. Missa inte 954:a-tråden...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108806&page=1&pp=20
Oooooops, läste lite fel. trodde du skrev "skitful" hoj.........mikee skrev:hahaha ackar,förresten har du en skitkul hoj funderade faktiskt på en förra sommarn då jag fick låna en demo hoj.kul som attan![]()
Slutet av aprill,då har man kört i över en månadmikee skrev:jepp enda nackdelen e att för det priset fick jag inga däck dom var rätt slitna men har redan kontakter me en som skulle fixa det billigt.dom duger nog till första repan i slutet på april gissa om det suger i gasa rullen
avataren din e nog så klockren hahahaaha
UUUUUUUUUUUURS INTE NÅ AVISPer Fireblade skrev:Slutet av aprill,då har man kört i över en månad![]()
Tackar ödmjukastVaektra skrev:Valkommen![]()
hahahaha du kanske har hört det ofta så du läser fel oxå.Trippeln e en riktig bus bikke.VAR E ASFALTEN!!!!Da Fris skrev:Oooooops, läste lite fel. trodde du skrev "skitfulful" hoj.........
Grabbarna runt bordet blev inte glada ........![]()
Hojen är kul som satan, förlåt .........![]()
Billig dessutom......
Grattis till hojen trots Honda( Djävligt bra hoj enligt mig....
)
![]() |
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats
Ända sedan INDIAN MOTORCYCL... |
![]() |
Nya Ducati Panigale V4 R
Ducati har nu lanserat nya ... |
Eldrivna Honda WN7
Honda WN7 Honda har pres... |
|
![]() |
Stark Varg EX, en smygande ninja!