Yeeaaaah!!

Då ser du till att skaffa 19/21-hjul också om du inte redan har det och sen klär du dessa med isdäck och är med och kör på Rotsjön i vinter :tummenupp Inte långt från dig heller, ligger i kolsva-bergen.

Grattis!

Kan bara hålla med. Byte från sporthoj till motard var det bästa jag gjort på länge. :banana :banana :banana

Dee_cati skrev:
Då ser du till att skaffa 19/21-hjul också om du inte redan har det och sen klär du dessa med isdäck och är med och kör på Rotsjön i vinter :tummenupp Inte långt från dig heller, ligger i kolsva-bergen.

:) ja de vore bra skoj..Fast ja måste fixa a kortet först :rolleyes: ..
blir till våren :tummenupp sen är det bara tuta o köra...

man har ett litet lyckopiller i garaget bara gå in o klämma på den lite så blir man glad..
:lol

Dee_cati skrev:

Fungera verkligen 19 tum i bak, tar den inte i ljuddämparen alt inne i bakskärmen?

upp med en bild vill se, är också sugen på motard.

kan inget om husaberg, är det så at sdom är mer racemässiga än övriga modeller?

Tolf

motardnisse skrev:
Fungera verkligen 19 tum i bak, tar den inte i ljuddämparen alt inne i bakskärmen?

Nu vet jag iofs inte var 05:an har det original men det sitter 19" på min iaf.

Jag köpte en Ktm 625 motard igår! UNDERBAR!! slänger väl också upp lite bilder senare idag! :)

Husaberg 650

Detta är visserligen en 04:a men 04:an och 05:an ser och är ganska lika varandra. Motormässigt är det nån liten skillnad men jag vet inte riktigt vad..
Visst är dom lite mer racebetonade än vissa andra motarder, service ganska ofta. Jag byter olja+filter var 8:e timme. Kollar ventilerna varannan gång ca. Men jag tycker helt klart att det är värt det. Kul som f-n!

Bifogat

• KJ.jpg
    KJ.jpg
    89.8 KB · Visningar: 75
  • Nice.jpg
    Nice.jpg
    116.1 KB · Visningar: 75
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden