Yamahabussen på Yamahastore 19 Maj, 14:00-18:00

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Tisdag den 19 Maj är det provkörning av R1, R6, XTZ 66 tenére, FZ1 naked, Fjr 1300, XVS 950, XV 1900 , V-MAX och, X-MAX.

Vet inte om jag vågar mig dit och provköra Rettan, då börjar jag väl grina varje gång jag sätter mig på min gammelretta sen :D

Vet inte om jag vågar mig dit och provköra Rettan, då börjar jag väl grina varje gång jag sätter mig på min gammelretta sen :D

Min cbr 929:a kändes som rena touringhojen efter ha provkört Ducati 1098:a förra året..

:rofl

Jag frågade Italia Bike Center samma fråga i somras, men icke. :rolleyes:
Finns inte så mkt att välja på för oss småskitar, men bara ett år kvar nu! :yoparty

Hua Det var svårt att skaka av dig med 25kw på katrineholmsvägen hur blir det då med ostrypt:D Du var som en fluga på skit i backspegeln :D

...tills jag anser mig ha råd, så tänker jag ICKE prova något annat...men nya rettan ger närapå lika mycket sug som 1198 och RC8R... :yoparty

/J

Hur tror du det är å jobba där då varje dag. man är ju som ett barn i en leksaksbutik. :D tur att man är för kort för att ens kunna provköra någon hoj.

Få se om man hittar ut denna gång då, vädret va inte vidare sist jag tänkte åka och provaköra :/

Ingen Xj6:a med denna gång?

Tiden är ju inte riktigt opti för oss som jobbar... Kommer nog bli tufft att komma loss tyvärr! :-(

Hur tror du det är å jobba där då varje dag. man är ju som ett barn i en leksaksbutik. :D tur att man är för kort för att ens kunna provköra någon hoj.

Jadu, det är tur du är lite kort i rocken, annars hade det blivit inbetalningskort månadsvis istället för lön. :D

/J - skall försöka dyka upp och norpa en java eller 2...och stå emot suget att prova rettan..

Ska försöka ta mig dit och provköra. R1:an, V-Max:en, FZ1n och FJR 1300 är väl dom som ska piskas. :yoparty

Jag vet att när jag kommer dit och kikar så kommer jag att hitta dig brytandes på rettan :D

Jadu, det är tur du är lite kort i rocken, annars hade det blivit inbetalningskort månadsvis istället för lön. :D

/J - skall försöka dyka upp och norpa en java eller 2...och stå emot suget att prova rettan..

Var där och hann provköra R1:an innan himlen öppnade sig.
Det bästa med "nya" R1:an är ljudet, fan vilket grymt ljud. Sen kommer jag inte på något mer som gör att jag skulle vilja byta bort min Gixxer met en sån.:arsele

Var där och hann provköra R1:an innan himlen öppnade sig.
Det bästa med "nya" R1:an är ljudet, fan vilket grymt ljud. Sen kommer jag inte på något mer som gör att jag skulle vilja byta bort min Gixxer met en sån.:arsele

Håller med om ljudet men man vart inte förtjust i vibrationerna tyckte hela hojen vibrerade och skakade :gnissla
Värre än min gamla skramlaha :näsblod

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...