Yamaha yz80 funkar ej (någon som kan hjälpa?)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Du lyckas alltså vara vagt rasistisk, generaliserande och nedsättande gentemot en vintagecross samtidigt, utan en uns av komisk touché.
Tänkte inte på det?

Men är det verkligen inte rasistisk att neka en invandrare en dunk bensin?

Och sedan är det väll inte varesig generaliserande eller nedsättande att en gammal yz80 ev bränns.

Jag ser det som att den levt ett långt och lyckligt liv, fått surra runt bland blommor o gräs i solsken på en äng, kanske rusat fram i en ung björk skog med vinden fladrandes runt plasten.

Kanske någon gång ned på stranden i kvälls solen o sakta fara fram i bränningarna med ljummet vatten upp till naven.

En 40 årig 80cc som till slut gett upp efter ett långt o lyckligt liv på hög oktan o fina oljor med unga människor som tatt den lilla skreamern till ny äventyr o oanade busstreck.

Skulle den inte vara värd en fin kunglig vikinga färd att brännas i sin vandring mot odens portar o ett bättre liv?

Jag tycker att du är misstolkande o lätt rasistisk som nekar invandrare bensin o dessutom inte hedrar en ikon med en fint kunglig avslut..
 
Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Tänkte inte på det?

Men är det verkligen inte rasistisk att neka en invandrare en dunk bensin?

Och sedan är det väll inte varesig generaliserande eller nedsättande att en gammal yz80 ev bränns.

Jag ser det som att den levt ett långt och lyckligt liv, fått surra runt bland blommor o gräs i solsken på en äng, kanske rusat fram i en ung björk skog med vinden fladrandes runt plasten.

Kanske någon gång ned på stranden i kvälls solen o sakta fara fram i bränningarna med ljummet vatten upp till naven.

En 40 årig 80cc som till slut gett upp efter ett långt o lyckligt liv på hög oktan o fina oljor med unga människor som tatt den lilla skreamern till ny äventyr o oanade busstreck.

Skulle den inte vara värd en fin kunglig vikinga färd att brännas i sin vandring mot odens portar o ett bättre liv?

Jag tycker att du är misstolkande o lätt rasistisk som nekar invandrare bensin o dessutom inte hedrar en ikon med en fint kunglig avslut..

Den kan säkert sprida glädje i ytterligare många år. Kanske rent av ytterligare 40 år.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Förgasaren som legat i en hink bredvid hojen sen åttiotalet var så ren och blank invändigt att man skulle kunnat ha smältostdippen i förgasarkoppen. Står en hoj 2 år nu med den taskiga soppan vi har i modern tid så ser förgasaren ut som Alienmonstrets inälvor på insidan.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Skulle den inte vara värd en fin kunglig vikinga färd att brännas i sin vandring mot odens portar o ett bättre liv?

Jag tycker att du är misstolkande o lätt rasistisk som nekar invandrare bensin o dessutom inte hedrar en ikon med en fint kunglig avslut..

Håller muslimen i dunken hamnar den nog inte framför Odens portar, men jag kanske kan få bli begravd sittandes på den så ökar iaf chansen att den slipper bli martyr.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top