122025
Guest
...Yamaha XT600E - På motocrossbana? Går det?
Var ute på Uringe idag men ville inte ge mig ut bland alla motocrosser för att "testa", det får bli någon lugnare dag. Stod snällt vid sidan och tittade på.
Har i alla fall varit och busat ute i terrängen rätt friskt, både på grusväg och i skogen. Problemet är att den känns något tung. Vad tror ni om att köra den på motocrossbana?
Diskutera!
MVH 122025
Var ute på Uringe idag men ville inte ge mig ut bland alla motocrosser för att "testa", det får bli någon lugnare dag. Stod snällt vid sidan och tittade på.
Har i alla fall varit och busat ute i terrängen rätt friskt, både på grusväg och i skogen. Problemet är att den känns något tung. Vad tror ni om att köra den på motocrossbana?
Diskutera!
MVH 122025
