yamaha xt 660x 08

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
tjenare, jo jag skulle åka till Beviks för att köpa en ktm 640 06a, men den hade precis blivit såld.:huvet

Men så såg jag en xt 660x 08a.

Vad tror ni om den om man jämför ni som kan. JAg är helt novis på det här med motard. <någon som har en sån som kanske kan ge mig lite feedback.

JAg är ju ute efter en motard som ska ge mig mycket nöje,

Tacksam för svar!

Tolf

Nja ge dig nöje men då får du tyvärr lägga till några extra tusenlappar för att moddad den. Om du nu är sugen på XT660X så skulle jag köpa en -07 och lägga de extra pengarna som blir över istället för en -08 på rykrör + lite annat.

Last edited:
så det är stor skillnad på en ktm 640 o xt?

Jo tyvärr, vikten känns av på XT även om 640 också är rätt tung. Effekten är högre redan från början på KTM men då får man leva med vibrationerna. Nu kan jag bara säga vad jag tycker men när du ev åker till Beviks varför inte be dem låna ut en XT. Det behöver inte vara just en X utan en R går lika bra eftersom då säkert vill känna motorn. Du har säkert läst tråden för de som har XT660 X/R & det är inte små summor för att få lite extra Hk. Tydligen ska vridet bli riktigt trevligt på XT & så får man den fina gången men nä jag håller mig till KTM.

Jo tyvärr, vikten känns av på XT även om 640 också är rätt tung. Effekten är högre redan från början på KTM men då får man leva med vibrationerna. Nu kan jag bara säga vad jag tycker men när du ev åker till Beviks varför inte be dem låna ut en XT. Det behöver inte vara just en X utan en R går lika bra eftersom då säkert vill känna motorn. Du har säkert läst tråden för de som har XT660 X/R & det är inte små summor för att få lite extra Hk. Tydligen ska vridet bli riktigt trevligt på XT & så får man den fina gången men nä jag håller mig till KTM.

Instämmer och håller med och säger samma sak som föregående talare. :tummenupp

KTMén är mkt roligare och som sagt man kan få en 640 för 60k NY nu på Superbike

Back