Nu har farsan tröttnat på sin hoj och skall köpa en lite vassare.
Han kan då tänka sig att vänta med att sälja sin gamla så kan jag ta körkort för den. Då jag inte har åldern inne för tung så tänkte jag regga om den till mellan.
Finns det godkända färdiga strypsatser att köpa till denna hoj?
Det är en 03a.
-------------------------------------------------------------------------
Det som står nu är bara lite gnäll ifrån mig. Måste skriva av mig lite då jag har ångest för att jag är hojlös en sån här solig dag nu när gatorna är sopade
.
Känns som jag skulle göra vad som helst nästan för att ha något att köra på i sommar. Har dock begränsad ekonomi eftersom jag fortfarande går i skolan och studenten närmar sig (många utgifter och få jobb tillfällen). Ska slava ihjäl mig efter studenten så då kanske jag kan få råd att ha hojj. / deprimerad hojlös kille.
Han kan då tänka sig att vänta med att sälja sin gamla så kan jag ta körkort för den. Då jag inte har åldern inne för tung så tänkte jag regga om den till mellan.
Finns det godkända färdiga strypsatser att köpa till denna hoj?
Det är en 03a.
-------------------------------------------------------------------------
Det som står nu är bara lite gnäll ifrån mig. Måste skriva av mig lite då jag har ångest för att jag är hojlös en sån här solig dag nu när gatorna är sopade
. Känns som jag skulle göra vad som helst nästan för att ha något att köra på i sommar. Har dock begränsad ekonomi eftersom jag fortfarande går i skolan och studenten närmar sig (många utgifter och få jobb tillfällen). Ska slava ihjäl mig efter studenten så då kanske jag kan få råd att ha hojj. / deprimerad hojlös kille.