Yamaha XJ6-Tråden

till helgen blir det nog en liten film upplagd så alla får höra hur ljudet blev. tycker man ska köra en flyby så man hör hur den låter när man drar på lite, värdelöst när man bara står still och varvar :):)

Bra! Hatar stillastående youtube-klipp med dåliga kameror. Vad för system har du köpt?

JonathanD: Jag leder just nu auktionen. Slitsamt blev det dock. Man sätter nämligen sitt maxbud som automatiskt går upp dit om någon annan börjar buda. Den låg på 350~ euro nyss, fick jobba upp den till 595 innan jag tog över som högsta budgivare. En timme kvar, bara hålla en tumme att jag slipper buda mer :tummenupp Men ja, får jag det för 5300~ svenska riksdaler så är jag fortfarande helt klart nöjd. Det är samma pris som ett IXIL-system.

JonathanD: Jag leder just nu auktionen. Slitsamt blev det dock. Man sätter nämligen sitt maxbud som automatiskt går upp dit om någon annan börjar buda. Den låg på 350~ euro nyss, fick jobba upp den till 595 innan jag tog över som högsta budgivare. En timme kvar, bara hålla en tumme att jag slipper buda mer :tummenupp Men ja, får jag det för 5300~ svenska riksdaler så är jag fortfarande helt klart nöjd. Det är samma pris som ett IXIL-system.

Nice, då hoppas vi att den stannar där. Jag fick ju betala 6700 (med frakt), så du sparar in en bit. Vad ligger frakten på från Tyskland, kan väl inte vara så mycket?

Nice, då hoppas vi att den stannar där. Jag fick ju betala 6700 (med frakt), så du sparar in en bit. Vad ligger frakten på från Tyskland, kan väl inte vara så mycket?

Jag vann. 5450 med frakt, säkert nån paypal-avgift som tillkommer också. Jo, fast sen måste jag få systemet också :D Hatar betalning i förskott, alltid vanskligt.

Grattis dude! När får du den då? :D

Tack! :) Såg nu att Paypal inte ens var ett alternativ, banköverföring it is! Sjukt konstigt kontonummer, får traska in till banken och delge dem informationen så att det blir rätt. Så fort han har pengarna skickar han (förutsatt att han öht skickar det) vad som förhoppningsvis är systemet, hehe. ;)

blev tyvärr ingen film på hojen i helgen, men satan vad grymt den låter nu! lovar att ja ska fixa en så småningom :D blev iaf en tur på 14 mil.. lägger ut en bild med miniblinkers monterat. sätter dit mindre backspeglar till helgen!

Bifogat

• Foto145.jpg
    Foto145.jpg
    255.2 KB · Visningar: 182
Kan sälja mitt ixil System om någon vill ha det i Göteborg / Kungsbacka trakten , 3500 snabb affär , Har några få dagar på mej att sälja de , Byter hoj denna veckan.

blev tyvärr ingen film på hojen i helgen, men satan vad grymt den låter nu! lovar att ja ska fixa en så småningom :D blev iaf en tur på 14 mil.. lägger ut en bild med miniblinkers monterat. sätter dit mindre backspeglar till helgen!

Men fan, vad har du gjort med bellyn? :P

Bara att hålla en tumme att jag får hem det nu :näsblod Betalt och klart, i alla fall.

Någon som vet om FC-Moto har en butik något lättillgängligt i Tyskland så man kan åka dit? Det är nämligen flickvännen som ska köpa och det är fan helt omöjligt att gissa storlekar och det finns knappt några butiker i Sverige som säljer många damställ.

Udertail

Undertail monterad... Nu väntar jag bara på huggern och så skall jag beställa en sinle-cuts också :)

Bifogat

• IMG_1424.jpg
    IMG_1424.jpg
    239.7 KB · Visningar: 167
Yamaha xj 6

Då var den första riktiga åkturen avklarad med min nya xj 6
det är en 2010 ny, köpte den av Carlbarks MC i Kumla

Last edited:
Då var den första riktiga åkturen avklarad med min nya xj 6
det är en 2010 ny, köpte den av Carlbarks MC i Kumla

Hur var turen? ;)

Undertail monterad... Nu väntar jag bara på huggern och så skall jag beställa en sinle-cuts också :)

Ack så vackert!

Hört något? Sitter och väntar på mitt...

Inte ett ljud, i och för sig överförde jag pengar en tisdag.. vilket borde medföra att han fick in pengarna onsdagen eller möjligtvis torsdagen, beror lite på hur hans bank hanterar det. Och sen var det ju helg, så jag hoppas verkligen att jag får en update kommande veckan i alla fall.

Last edited:
Ptja, lite dött här, så vi kör några bilder :tummenupp

webb.jpg

Lekte med en ER5a i finvädret.

skor.jpg

Ett stopp och lite plåtning längs vad som var utnämnt till sveriges finaste väg 1994. Fina kurvor på denna väg :D

Jag är tokig om jag inte tar några bilder imorrn för då ska nämligen årets miss sundsvall infinna sig på bönpallen, ser framemot det. :tuttar

So that's what's cookin just nu fellas! :)

Last edited:
Sitter och väntar på mitt med, inte hört ett ord från varken sc-project eller ermax om mina prylar. Jag antar att de fått min betalning, för mitt konto är tomt! :p Hoppas jag får det i veckan så jag kan ha det under bike-dagarna, vill inte åka dit i original :p

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande