Kiel
Sporthojsnörd
Eller gör en distans med 25 ytter och 22 inner!![]()
hmm hur skulle en sån kunna se ut?.. hade varit fint om du kunde skissat lite så jag fattade o slänga över på msn senare..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller gör en distans med 25 ytter och 22 inner!![]()
hmm hur skulle en sån kunna se ut?.. hade varit fint om du kunde skissat lite så jag fattade o slänga över på msn senare..dock är mitt internet lite ostabilt nu så jag kan knappt va online.. jag har nämligen hittat ett grymt fint kitt nu
![]()
![]()
hmm, jag fattar inte riktigt..
varför skall man ha distanser när min axel är för liten? är det inte bara att skaffa en crf axel o sen slänga på skiten ?![]()
Kan tänka mig att en axel honda orginal e jvligt dyr. Om du har någon som kan tillverka en så skulle de underlätta.
Sedan kanske du får använda distanser o flytta ut skiva fram o bak + drev!
Sedan e det bara o köra!
Nya excel fälgar passar alla märken, bara att köpa deras spacer kit!
Skaffar du större axel så måste du fila upp spåren i svingen och det är ju inte så roligt.nu fattar jag hur distansen funkar (fick sova en stund på saken) oså sen är det ju inga större problem o få en axel tillverkad om det var så heller..
![]()
Skaffar du större axel så måste du fila upp spåren i svingen och det är ju inte så roligt.
nån som gjort något kul me hojen de senaste ? =)
En WR426 har samma drag rent effektmässigt bara man flyttar fram avgaskammen ett snäpp, billigt och bra.Har lite funderingar kring val mellan dessa, Funderar på en 426 -00-02, och undrar hur stor skillnad det är på de båda. Både siffror och upplevd effekt. Tänkte ha dom till att smiska grusvägar och lite skog med och givetvis en massa leka på bakhjulet...
Stor skillnad om man går ner i årsmod till en -98 och får en 400 istället?
Hörde att man det är bara kammen som skiljer sig motormässigt på YZ och WR. Kan man då byta på en WR och få den att gå som en YZ?
Hur är serviceintervaller på en yamaha wrf 426 årsmodell 2002?
Gärna om ni vet på andra årsmodeller också![]()
kolven då? hur länge håller den`?
som vanligt med yammorna så är det väl oljebyte runt 10h(filterbyte varannan), ventilkoll nån gång då o då, o ställa vid behov ( behövs NÄSTAN aldrig)
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |