Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det sitter insprut så då borda de väll sköta sig självDubbel post.
Aha 4T.ja då är det nog inte ens värt pengarna det lär inte bli speciellt många fler hästkrafter.
En 4T motor behöver vassare kamaxel. Högkomps kolv. Portad topp. Större ventiler. Då kan du nog få 5-7 HP till.
Men helt ärligt är cylindern inte värd pengarna...
Min åsikt
Länka till köpstället för de kan va en högkompskolv i kittet. Bara 25cc större volym bör ge 2,5hk så nog är de värt 1500kr . Jag är dock osäker på om den kommer gå snålt och bränna ventiler för insprutets mapp är gjord för lägre effekt den kan inte kompensera för mer effekt för då måste de va lambdastyrt även från halv gas till full gas. De flesta insprutare eller rättare sagt alla som har smalbandslambda klarar bara justera bränslet på tomg och strax över tomg. De är därför man bör mappa även om man bara byter ljuddämpare och luftfilter på alla hojar. Enda sättet att veta om den går för snålt är att endera bänka den eller köpa en bredbandslambda mätare och kolla själv ute i fält men då kostar den 2500kr!
) så jag vet inte hur den gick fastsatt på något|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |