Yamaha Warrior

Mattiaz skrev:
Bulldogen är jävligt fräck tycker jag också, men den är lite för slö... skulle de slänga i x antal extra hästar skulle man nog kunna ta sig en funderare...

Fast jag har ju redan provat att köra powercruiser :rodnar

Prova min i stället... :D

81hk och 105Nm på slangen. :D

Inte standard... :rolleyes:

Men jämfört med din R1a är den fortfarande slö. Men i 160 så blåser det mer än nog. :)

Håller med alla som säger att Bullen är grymmt snygg... :rodnar :rolleyes: :1pajas

Tinatjejen skrev:
Ja, jag har ju aldrig fått provköra någon av dem.. men sen när man får kk så kanske.. :D Jag får helt enkelt gå på utseende så länge, tills man får lära känna insidan ;)

Som vanligt alltså :crash

Så har jag gjort på båda mina hojar, och det har gått bra :tummenupp

Mattiaz skrev:
Som vanligt alltså :crash

Så har jag gjort på båda mina hojar, och det har gått bra :tummenupp

Gjorde samma sak med min som jag har nu. Den är ju på inget sätt någon värsting, men ett hojköp är ju ett hoj köp. Halv galenskap att köpa utan att prova tänker jag nu. Men va fan.. satsar man inget så vinner man inget heller :tummenupp

Tinatjejen skrev:
Gjorde samma sak med min som jag har nu. Den är ju på inget sätt någon värsting, men ett hojköp är ju ett hoj köp. Halv galenskap att köpa utan att prova tänker jag nu. Men va fan.. satsar man inget så vinner man inget heller :tummenupp

Varning för kort svar: Exakt! :tummenupp

Last edited:
Tinatjejen skrev:
Var en gammal jobb kompis som jag snackade med som sa att han ville ha en sån.. men icke..
Vi snackar nån sorts sporthoj/ street fighter, (enl. honom). Visste inte va d va för en hoj, skulle va kul å se den. Vilket verkar svårt då den inte existrerar :D
?

Kan det vara Yamahas VMAX han menar? V4, 1200cc, 145 hk och.... 270 kg.... torrvikt alltså... :eek:

/B

Bifogat

• mc-yamaha-98-vmax-svart.gif
    mc-yamaha-98-vmax-svart.gif
    32.8 KB · Visningar: 286
Hörru Tina, nu får du allt fråga din arbetskamrat va han hade tagit för magiska svampar när han drömde om denna hojen egentligen... vi ser ju alla att de "sökresultat" vi hittat har 4 hjul, och han hävdar att den hade 2, men men... hmmmm är detta nått som smittar av sig tro ? :skrämd

Efter att ha läst inläggen & sökt på nätet kan jag inte annat än hålla med Mattiaz.
Det verkar vara ett klassiskt fall av *jag har tagit fel på*
Ingen av "hojarna" med Warrior i namnet är någon streetfighter, (hmm... han kanske tycker det :skrämd )
det är ju antingen en fyrhjuling eller en cruiser.

Så fram med det nu, vilka svampar har han tagit? :crash :crash :notme

benkar skrev:
Kan det vara Yamahas VMAX han menar? V4, 1200cc, 145 hk och.... 270 kg.... torrvikt alltså... :eek:

/B

Nix, det frågade jag med serru, men han sa att den va åxå skitsnygg, men det var inte en sån.. :(

Han sa Warrior, DET är jag säker på. Kanske kan det ha varit power glidaren där.. men han tyckte att det var en street fighter?
Jag ska nog ta reda på den där saken, för nu börjar jag nästan bli lite irri :o
Vart ju bara jävligt nyfiken eftersom jag inte visste va det var för en hoj :cool:
Men det verkar ju ingen annan heller veta.. så några svampar har han nog petat i sig.. eller kanske.. :öl

Alla kanske inte uppfattar betekningen "streetfighter" på samma sätt... xv1700 på ca 270kg och 90hk kanske kan vara en streetfighter för vissa om man jämför med Yamahas vtx1800 på ca 350Kg och ca 70hk... Vad vet jag!?

PS. Yamaha får inte döpa sina märken till något med "Road" i namnet för HD, enligt vad jag hört!!!

Tänkte bara säga att vtx 1800 är on honda....321kg och 97hk.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back