yamaha warrior wheelie

Jag är rätt så säker på att den finns på bikes hemsida. Har för mig att det var nån av dom som gjorde det. Finns nog på youtube med.

Här är en annan fin
[YOUTUBE-ID]KZd_NwJLR94[/YOUTUBE-ID]

Va fan Mange, ska du köpa glidare:va Trodde de va motard du skulle byta till

knappast har R1 an ett år till , en kompis som jag letar filmen till,, hallo jag är o förblir sporthojare, men ska ha både och

Jag är rätt så säker på att den finns på bikes hemsida. Har för mig att det var nån av dom som gjorde det. Finns nog på youtube med.
hittar inte den

Last edited:
Ingen idé att köpa motard när man kan busa lika mycket med en Warrior :hihi På plussidan är ju att man kan glida runt lite gött med :fakta

knappast har R1 an ett år till , en kompis som jag letar filmen till,, hallo jag är o förblir sporthojare, men ska ha både och

hittar inte den

varför har du lagt ut rettan till salu då? äntligen insett att du inte får 5o loppor för en tyskimporterad -03:a:huvet

Last edited:
varför har du lagt ut rettan till salu då? insett att du begär för mkt pengar för den och att du inte får 5o loppor för en importerad 03:huvet
inte 50000 nog set fel, du har klagat på mina annonser innan pga pris , men alla har blivit sålda endån , begärde 45 för R1 an pga lågt mil tal, verka ok eller ?

inte 50000 nog set fel, du har klagat på mina annonser innan pga pris , men alla har blivit sålda endån , begärde 45 för R1 an pga lågt mil tal, verka ok eller ?

förmodligen efter prut ja, inga problem, du la ut annons i våras/somras med, även då övervärderade din tyskröv, du var ju villig att byta den mot en gsxr 750 plus pengar, mailade dig om att jag hade jävligt fin och bra utrustad en 00:a gixxer 750 och var villig att diskutera en ev affär men icke sa nicke då du ville ha för jävla mkt mellan alt inte ens ville byta mot en gixxer som du påstod i din annons:confused:

Haha.. Skönt klipp. Hyfsat bryt i styrkronan när framhjulet slår ned efter en sån wheelie med den gaffelvinkeln :eek:

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back