Yamaha Tricker Pro

Varför gör man prototyper som folk vill ha och sen skiter i att producera de och i stället gör nå´t skit som ser ryskt ut? :va

bebbe skrev:
2179767 Inte personligen men enligt tester i tidningar så suger den :(

kan man hitta en sån recension på nätet..? jag som gillar att stunta på en TTR125 borde ju inte tycka att det är så stor skillad mellan den och en tricker!?

Tricker PRO har ingen planerad release i europa, iafall inte i scandinavien. Men köps det tillräckligt med vanliga tricker finns det kanske en chans i framtiden.

Yamahacenter Haninge har en beggad tricker i lager som man får provköra om det finns nyfikenhet.... :banana :banana

Evil_Henke skrev:
2180071 kan man hitta en sån recension på nätet..? jag som gillar att stunta på en TTR125 borde ju inte tycka att det är så stor skillad mellan den och en tricker!?

Antar att trickern är lite tyngre och otympligare. Skall se om jag kan testa en på bike i trollhättan i helgen.

Trickern testades i någon trist hojtidning i vintras, ser ut som en blandning av en Honda XL 500 -81 & en Beta Trail från samma år.

Små bromsar, ful, dyr, klen, svag fy så trist. Pro modellen såg riktigt mycket roligare ut, på bild iaf.

demo1 skrev:
2180897 Tricker PRO har ingen planerad release i europa, iafall inte i scandinavien. Men köps det tillräckligt med vanliga tricker finns det kanske en chans i framtiden.

Yamahacenter Haninge har en beggad tricker i lager som man får provköra om det finns nyfikenhet.... :banana :banana

Enligt yamaha sweden så kommer PRO modellen inte att finnas att köpa någonstans i världen (helvete X 2) för den är ej tagen i produktion

bebbe skrev:
2187212 Antar att trickern är lite tyngre och otympligare. Skall se om jag kan testa en på bike i trollhättan i helgen.

säg gärna vad du tycker om den då.. jag tror iaf att den e kul att åka på om man kan köra hoj och har koll på balanspunkten för då behövs inte så många hästar..

nu är den provkörd iaf.. och det är ju inte direkt så att det bara är att hoppa upp på den å så e man en kung på att slanga direkt.. för det första så suger bakdäcket fetpung.. går att förbättra känslan som fan där för man får brottas en del för att få den att gå rakt när man kör på bakhjulet.. sen om man inte ska pendla med den kan man lätt minska framdrevet med en kugg eller två så blir den lite piggare.. frambromsen kändes seg men jag ville inte prova alltför mycket för det regnade.. å balanspunkten kändes som att den låg högt men det kanske var för att jag va lite skraj för att repa nummerplåten.. :va å såklart så va den ful.. :gnissla å så hade jag förväntat mej att den va tröttare..

är den silverfärgade trickern på bilden i början på tråden photoshoppad eller finns det grejjer att köpa för att få den att se ut så där?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa