Yamaha (Santander) vs Suzuki (Corona)

Går dom fortare om man sätter dit så många klistermärken? :näsblod

Sjysta hojar. :tummenupp

Vart ser du några fegränder????????
Killen vet inte vilken race profil vi har på våra däck!!!
därför tycker han att det inte borde finnas ett litet gummi stäck vid slutkanden av däcket.
Problemet är att mina fotpinnar tar i innan jag kan nå ner till kanten på framdäcket ...men bak finns där ingen feg linje....men jag tror nog bara att han är lite avis...:D :D :D :D

Riktigt snygga på bild och såg hojarna "live" på Anderstorp härom dagen såg lika bra ut då med. Tyckte allt att jag hade sett dem någonstans innan. Och efter att ha sett dem på bana är jag ganska säker på att klistermärken gör hojar snabbare, får de verkade i alla fall gå lika bra som de ser ut.

Last edited:
Problemet är att mina fotpinnar tar i innan jag kan nå ner till kanten på framdäcket ...men bak finns där ingen feg linje....men jag tror nog bara att han är lite avis...:D :D :D :D
Klart man är avis, hade också velat ha en gixxer 1000. Dock så har jag aldrig riktigt gillat replikahojar, tycker de flesta hojar ser bäst ut med orginaldekaler. Men smaken är ju som :arsele

Last edited:
Riktigt snygga på bild och såg hojarna "live" på Anderstorp härom dagen såg lika bra ut då med. Tyckte allt att jag hade sett dem någonstans innan. Och efter att ha sett dem på bana är jag ganska säker på att klistermärken gör hojar snabbare, får de verkade i alla fall gå lika bra som de ser ut.

Oskulden på anderstorp är avklarad....:D ..fyfan vad det var skoj med öppen depå.!!!massor av körning..:yoparty
Tyvärr så gav min koppling upp efter ca halva dagen så min hoj blev mer eller mindre okörbar frammåt 16,00:huvet :huvet
Lät som om man spann loss ur varje kurva men det vara bara kopplingen som inte greppa rätt...nya lameller är beställda.:yoparty .hoppas dessa kommer innan lördag då vi skall ha 22gr varmt i skåne...vi lär synas fler gånger tror jag.:)

jävligt fina cyklar. Tycker det är så mycket bättre att göra något sånt här eget än att köra med original. Bra med projektorlampa på gixern. Är det fulla crashkåpor på?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon