Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Santander hojen mötte jag för en dryg vecka sen, riktigt läcker!![]()

Jepp i allafall på foto då texten blir svår att läsa he he he heGår dom fortare om man sätter dit så många klistermärken?![]()
Sjysta hojar.![]()

Om dom ser ut sådär borde dom inte ha fegränder![]()
Killen vet inte vilken race profil vi har på våra däck!!!Vart ser du några fegränder????????
Klart man är avis, hade också velat ha en gixxer 1000. Dock så har jag aldrig riktigt gillat replikahojar, tycker de flesta hojar ser bäst ut med orginaldekaler. Men smaken är ju somProblemet är att mina fotpinnar tar i innan jag kan nå ner till kanten på framdäcket ...men bak finns där ingen feg linje....men jag tror nog bara att han är lite avis...![]()
![]()
![]()
![]()

Riktigt snygga på bild och såg hojarna "live" på Anderstorp härom dagen såg lika bra ut då med. Tyckte allt att jag hade sett dem någonstans innan. Och efter att ha sett dem på bana är jag ganska säker på att klistermärken gör hojar snabbare, får de verkade i alla fall gå lika bra som de ser ut.
.hoppas dessa kommer innan lördag då vi skall ha 22gr varmt i skåne...vi lär synas fler gånger tror jag.|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |