Yamaha säljare

danpal

Ny medlem
Gick med
30 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
R1
Hej alla.

Vill bara presentera mig lite.

Jag heter Daniel Palmqvist 34år och jobbar som säljare på Yamahacenter i Helsingborg.
Har hela familje kitet med villa,kombi,barn,hund m,m vilket gör att hojåkandet blir lite lidande tyvärr.

Har kört sporthoj GSXR,CBR,ZX,SP1,R1 sedan1989.
Idagsläget tar jag mig runt på demohojar då jag väntar på vad som evt kommer under -06 från Yamaha.
Har hängt mkt på ett forum i USA för SP1/2 ägare tidigare. www.rc51.net

Alltid skoj att träffa likasinnade på forumen.

Jag är som sagt i MC branchen och hjälper gärna till om ni behöver hjälp eller ska köpa hoj MEN då tar vi det utanför forumet då det lätt blir fel och jag tycker det skall tas personligen inte via forum.

Min kontakt adress finner ni på www.yamahacenter.com

Tack för mig

Daniel
 
danpal skrev:
Idagsläget tar jag mig runt på demohojar då jag väntar på vad som evt kommer under -06 från Yamaha.
Stackare... :hihi
Välkommen och allt det där då. :tummenupp
Hur funkar det att glida runt på demohojar?
Tänkte med försäkringar, sitter på firman antar jag?
Söker jobb som demohojsrastare i sånt fall. :tungan
 
Killen sitter säkert på inside info om något som kommer 06, Hursomhelst välkommen hit :tummenupp
 
He he he

Jodå det är inte fel att köra demohojar... tyvärr är det ej R hojar!!
Men visst står firman för att det med försäkring m,m


Inside info... he he he
Jag lovar att låter er veta så fort jag får veta något skoj som är officiellt.. :tummenupp

Tack för välkomnandet..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top