Yamaha r6 piratgrejer?!

Flammy

second place is the first loser
Gick med
1 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6
Halloj! Undrar bara om det finns fotpinnar, bromshandtag osv nånstans att köpa som inte är original? Borde ju vara en förbrukningsvara tycker man :rolleyes: Undrar samtidigt om det är nån som har lite kåpor å höger lampglas alt komplett lampinsats liggandes... :huvet Man har visst råkat krascha lite...

Vee-twn skrev:
Dåligt med svar hörrö! Har du kollat touring.se och lellesmc.se?

jepp, ingen av dom har nåt som är tillverkade till r6:an fast det är ju inte sådär superdyrt.. Men nån lite fräsigare än original e ju alltid kul =)

Har ja fel eller var du på mmidlanda i helgen?! Ja e iaf grusbuses polare me r6:an :huvet

Flammy skrev:
Halloj! Undrar bara om det finns fotpinnar, bromshandtag osv nånstans att köpa som inte är original? Borde ju vara en förbrukningsvara tycker man :rolleyes: Undrar samtidigt om det är nån som har lite kåpor å höger lampglas alt komplett lampinsats liggandes... :huvet Man har visst råkat krascha lite...

Jaså, det var du som lyckades träffa däcktraven i depåkurvan?!

Flammy skrev:
jepp, ingen av dom har nåt som är tillverkade till r6:an fast det är ju inte sådär superdyrt.. Men nån lite fräsigare än original e ju alltid kul =)

Har ja fel eller var du på mmidlanda i helgen?! Ja e iaf grusbuses polare me r6:an :huvet
Nej, du har inte fel! Jag var ju med och släppte av dig och vraket i Övik :näsblod
Det var jag som hade TL:n :tummenupp

Hej jag har en firma som säljer mc delar mm bromshandtag kan jag ta hem om du e intresserad.
Mvh Jim
Flammy skrev:

Vee-twn skrev:
Nej, du har inte fel! Jag var ju med och släppte av dig och vraket i Övik :näsblod
Det var jag som hade TL:n :tummenupp

Hehe :rolleyes: okej då vet ja vem du e =)
Men ja har haft lite flyt i kåpletningen iaf :banana

Geiger skrev:
Vad hände egentligen? Varför gick du av där?

körde över ett av guppen där i slutet på kurvan å då släppte bakdäcket i samma veva och när jag väl rett upp sladden så var ja på väg rakt mot vallen å då var ja redan för nära kanten så ja hann inte väja nåt mera..
skyller på orutin å för dåligt bakdäck :huvet

Flammy skrev:
körde över ett av guppen där i slutet på kurvan å då släppte bakdäcket i samma veva och när jag väl rett upp sladden så var ja på väg rakt mot vallen å då var ja redan för nära kanten så ja hann inte väja nåt mera..
skyller på orutin å för dåligt bakdäck :huvet

Ajdå... Hajjar läget... Synd att dom där guppen finns där. Fin bana annars ju.

Geiger skrev:
Ajdå... Hajjar läget... Synd att dom där guppen finns där. Fin bana annars ju.

Nu har ja ju inte så många andra att jämföra med direkt.. VAr ju första gången för mig det där! Men det var grymt kul =) Lär bli fler gånger!
Men visst vore det lite trevligare utan guppen fösstås..

Tjena Flammy!!

Hur går det i letandet efter delar??
Jag va och kolla efter annonser idag också på R6-prylar men utan resultat.

Själv har jag varit och plockat ihop ännu mer av min hoj.. nu återstår "bara" ventiljustering och att sätta i motorn i ramen. Hoppas på att det skall gå till nästa vecka.

Nu kan jag ju hjälpa till oxå! Nu när jag äntligen är klar med skolan för denna terminen!

Grusbuse skrev:
Tjena Flammy!!

Hur går det i letandet efter delar??
Jag va och kolla efter annonser idag också på R6-prylar men utan resultat.

Hallo!
Jodå det går faktiskt väldigt bra! HAr hittat en original bakdel + blinkers för 800 spänn som ja ska få skickad till mig snart. Åsse har ja fått tag på en kille som har en lykta och en topp kåpa som bara saknar det lilla "örat" ovanför backspegeln, han har även en massa annat så han skulle kolla vad han har för något på lager =)
Så det går ganska bra faktiskt!
Men det fattas ju lite ännu, ajja nu ska ja sticka å ordna så öviksborna kan känna sig trygga igen ;)

Vee-twn skrev:
Nu kan jag ju hjälpa till oxå! Nu när jag äntligen är klar med skolan för denna terminen!

Härligt =) å alla tentor gick som det var tänkt?! Eller rättare sagt du har inget hängandes över dig?!

Sök bland RR förarna. De brukar ha en hel del r6 grejor att sälja..

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Hade mycket delar innan.

Fixx skrev:
Sök bland RR förarna. De brukar ha en hel del r6 grejor att sälja..

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Hade mycket delar innan.

Okej, det låter som en jättebra idé men hur hittar man dom då??

Flammy skrev:

Var det du som åkte in i muren på midlanda i helgen ???

såg otäckt ut... fast du log lite efteråt... hoppas du inte slog dig allt för mycket !

själv highsideade jag i E4-kurvan på lördagsmorgonen o slog en frivolt efter långa rakan på söndagen.... så du e i gott sällskap.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman