Tjenare! Igår när jag köpte min nya r6a -99 och jag kört med den hela dagen, var jag på väg hem och hade legat i ~130 i 2 mil lugnt körning. När jag svänger av så känner jag att nåt inte är som det ska och den börjar blöddra för att sen dö. Jag testar att dra igång den igen men den dör direkt igen.
Bittert så rullar jag hem cykeln till en vän och dan därpå så lyckas jag köra en si sådär 500 meter innan den börjar få upp temperatur och åter igen dö. Den går att hålla igång ett par sekunder med choken inne, så jag antar att det är något med spolarna eller stiften. Jag vill bara höra om någon vet något liknande, eller kan komma på något annat? Vad kostar det att åtgärda om jag utför jobbet själv?
Jävligt tråkigt att inte ens haft den i en dag utan att den slutar fungera =/
mvh clinger
Bittert så rullar jag hem cykeln till en vän och dan därpå så lyckas jag köra en si sådär 500 meter innan den börjar få upp temperatur och åter igen dö. Den går att hålla igång ett par sekunder med choken inne, så jag antar att det är något med spolarna eller stiften. Jag vill bara höra om någon vet något liknande, eller kan komma på något annat? Vad kostar det att åtgärda om jag utför jobbet själv?
Jävligt tråkigt att inte ens haft den i en dag utan att den slutar fungera =/
mvh clinger