Var ute nu och skulle byta min generator kåpa som hade spruckit, allt gick fin fint tills jag skulle montera tillbaka allt igen, då finns det en sprint som håller upp ett litet kugghjul längst upp så naturligtvis fipplade jag med den sprinten så den föll in i själva motorn
. Så skulle behöva tips på att få bort detta hjul (bild) är det mutterknack som gäller eller finns det någon speciell avdragare? förhoppningsvis ligger den där annars får jag plocka bort tråget som är lite mera jobb med...
. Så skulle behöva tips på att få bort detta hjul (bild) är det mutterknack som gäller eller finns det någon speciell avdragare? förhoppningsvis ligger den där annars får jag plocka bort tråget som är lite mera jobb med...